Ga naar inhoud

RavMonLog bestandje


Anoniem2

Aanbevolen berichten

UPDATE: hij is klaar met scannen en heeft idd (naast nog enkele andere worms en andere \"gevaren\") de boosdoener SIWEOL.A gedetecteerd. De pc is nu bezig met verwijderen. Wordt vervolgd.\r\n\r\nVERVOLG:\r\nNa de detectie kreeg ik de volgende melding:\r\n\r\n\"Failed to clean an infection detected on your computer. The results lists will highlight all corresponding in red and display all necessery details for further action\".\r\n\r\nBij de lijst kreeg ik de volgende toelichting te zien:\r\n\r\n\"Some infections of this malware could not be removed automatically! You can manually select \"Remove\" and perform an other \"cleanup\" to tray and solve this problem.\r\nAlternatively, you may click here to receive detailed instructions on how to remove these infections manually.\"\r\n\r\nKortom: deze online scanner heeft het probleem niet op kunnen lossen jammer genoeg.
Link naar reactie
@ ctrlaltdelete\r\n\r\nIk heb je tip gebruikt:\r\n\r\nEr werd een virus gevonden. Ik heb op \"schonen\" geklikt en vervolgens krijg ik in het scherm te zien:\r\n\r\nPad: c:\\windows\\ravmone.exe\\ is ongeldig\r\n\r\nAantal gevonden bestanden: 0\r\nAantal gevonden virussen: 0\r\n\r\nWat moet ik nu doen?\r\n\r\nUPDATE:\r\n\r\nIk heb niet goed gekeken, bovenaan in de lijst stond dat er 1 worm is verwijderd. Hierna heb ik nog maals een volledige systeemscan gedaan (dus ook het E en F station). Hierna zijn er weer drie gevonden en opgeschoond.\r\n\r\nHeb ik nog een vraagje: er staat in de lijst wel eens bij de gescande bestanden: \"fout (bestand geblokkeerd), fout: (toegang geweigerd bij het openen) o.i.d. Is dit erg en gewoon? Of is dit niet iets dat vaker voorkomt?
Link naar reactie
@ ctrlaltdelete\nHaha,dus na de Amerikaanse N.S.A. en de Nederlandse N.S.O nu ook nog een N.O.D [img]http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkmpqpempoqw-0071.gif[/img]\nDan moet je wel een andere bril [img]http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkmpqpecawww-007.gif[/img] :mrgreen: \n[QUOTE]Privébericht gaat over geheime staatsgevaarlijke informatie [/QUOTE]
Link naar reactie
[quote=jwgroen;305920]@ ctrlaltdelete\n \nIk heb je tip gebruikt:\n \nEr werd een virus gevonden. Ik heb op \"schonen\" geklikt en vervolgens krijg ik in het scherm te zien:\n \nPad: c:\\windows\\ravmone.exe\\ is ongeldig\n \nAantal gevonden bestanden: 0\nAantal gevonden virussen: 0\n \nWat moet ik nu doen?\n \nUPDATE:\n \nIk heb niet goed gekeken, bovenaan in de lijst stond dat er 1 worm is verwijderd. Hierna heb ik nog maals een volledige systeemscan gedaan (dus ook het E en F station). Hierna zijn er weer drie gevonden en opgeschoond.\n \nHeb ik nog een vraagje: er staat in de lijst wel eens bij de gescande bestanden: \"fout (bestand geblokkeerd), fout: (toegang geweigerd bij het openen) o.i.d. Is dit erg en gewoon? Of is dit niet iets dat vaker voorkomt?[/quote]\n \n[COLOR=blue]fout [bestand geblokkeerd] bij het openen [4] [COLOR=black]= Bestand is in gebruik door het besturingssysteem. De meeste virusscanners geven dat niet aan, deze scanner wel.[/COLOR][/COLOR]\n[COLOR=blue][COLOR=#000000][/COLOR][/COLOR] \n[COLOR=blue][COLOR=blue][COLOR=black]Is heel normaal in een scan,[/COLOR] [COLOR=black]meestal zijn dat bestanden als pagefile.sys en hiberfil.sys.[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
Link naar reactie
[quote=Argus;306000]@ ctrlaltdelete\nHaha,dus na de Amerikaanse N.S.A. en de Nederlandse N.S.O nu ook nog een N.O.D [IMG]http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkmpqpempoqw-0071.gif[/IMG]\nDan moet je wel een andere bril [IMG]http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkmpqpecawww-007.gif[/IMG] :mrgreen:[/quote]\n \nDa\'s wel een hele grote bril :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...