Ga naar inhoud

DVD branden in minimaal 2 uur


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een HP t3530.nl met een standaard DVD-brander HL-DT-ST DVDRRW GSA-H20L. Ik brand met Nero, alcohol en DVD shrink. Welk programma ik gebruik maakt niets uit bij het probleem. De lengte van films maakt ook niets uit qua snelheid. Hij zou 8speed moeten branden, maar hij doet er gemiddeld 0,5 speed over. CD\'s heb ik eerlijk gezegd niet op gelet, maar deze gaan vrij snel. De gebruikte leesbuffer is 95 tot 100%. Het fysiek geheugen is 1024 mb, het beschikbaar fysiek geheugen is 440 mb. Het virtueel geheugen is 2 gb en het wisselbestand is 2,4 gb. Ik weet niet waar het aan kan liggen, ik gebruik alleen de vaste harde schijf, maar zelfs 1 op 1 kopiën gaan zo langzaam. Misschien dat iemand van jullie weet waar het probleem ligt. Het wekt inmiddels flink wat irritatie op.
Link naar reactie
Maar is het een kant en klare dvd die je brand? dus al met ifo en vob bestanden..?\r\nOf is het bijv. een .avi en moet hij nog omgezet worden naar die vob bestanden?\r\n\r\nIn het 1e geval zou hij rap moeten gaan, in het 2e geval moet alles nog omgezet worden en dat kan aardig wat tijd kosten ja..\r\n\r\nWat als je gewoon een willekeurig aantal bestander brandt dan? (dus geen films)
Link naar reactie
In ieder geval bedankt voor het meedenken. \r\nHet zijn verschillende bestanden. Kant en klare dvd\'s, die ik met snel kopieren wil branden, avi, vob, img, alles wat maar voor handen is. In mijn vorige computer kon ik wel alles snel branden. Als ik bestanden brandt naar dvd\'s duurt dat ook lang. Ik heb ook verschillende merken schijfjes geprobeerd, Platinum, Verbatim en Philips. \r\nDe prim/sec.... staat op PIO.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...