Ga naar inhoud

dvd menu maken welk programma


Aanbevolen berichten

hallo\r\nik heb 3 films verkleint tot ze zijn nu alle 3 rond de 1 gig ik wil ze nu op 1 dvd branden.\r\nik zou het graag zo willen\r\nhoofdmenu\r\n -menu van film 1\r\n - seneselectie van film 1\r\n -menu van film 2\r\n - seneselectie van film 2\r\n -menu van film 1\r\n - seneselectie van film 2\r\n\r\nmet welk programma kan ik dat het beste doen\r\nmet nero beginnen de films dan na elkaar en dat wil ik juis niet\r\ngroetjes robert
Link naar reactie
Ik gebruik Cyberlink PowerProducer; kijk eens op de site voor meer informatie. Ben daar heel tevreden over; zeer gebruiksvriendelijk. In jouw geval krijg je dan als resultaat een schermpje met daarin drie schermpjes film 1, 2 en 3. En dat doet het programma allemaal automatisch. Wanneer je bv scherm 1 aanklikt, start dat filmpje. Eigenlijk zelfde menu als elke andere film waar je kan kiezen tussen verschillende scenes.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
[url]http://www.dvd-software.biz/convert_mp4_encoder_codec_converter.htm[/url]\r\n.mp4 to .mpeg converter. Dit is de Trial, maar de originele download is natuurlijk ook te verkrijgen op [url]www.phazeddl.com[/url].\r\n\r\nDaarnaast gebruik ik om alle type bestandsnamen om te zetten naar DVD het programma\r\nXtoDVDConverter Pro.\r\n\r\nHoe krijg jij een DVD naar 1 GigaByte man, haha. Normaal gesproken is een .avi/.mpeg etc. iets van 700mb. Maar als ik XtoDVDConverter Pro gebruik, wordt hij 4.7 Gigabyte zodat hij precies op een dvd past. Dit komt omdat hij het geluid/film apart neemt. Hij decodeert de hele film dus vandaar dat hij zo groot wordt. Maar vertel, altijd voor in om iets nieuws te leren. Kan het wel opzoeken, maar misschien heb jij dat al gedaan en heb je de best werkende optie voor jezelf opgenomen die ik graag wil delen lol.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nDJ.Artistic
Link naar reactie
[QUOTE=DJ.Artistic;393146][url]http://www.dvd-software.biz/convert_mp4_encoder_codec_converter.htm[/url]\r\n.mp4 to .mpeg converter. Dit is de Trial, maar de originele download is natuurlijk ook te verkrijgen op [url]www.phazeddl.com[/url].\r\n\r\nDaarnaast gebruik ik om alle type bestandsnamen om te zetten naar DVD het programma\r\nXtoDVDConverter Pro.\r\n\r\nHoe krijg jij een DVD naar 1 GigaByte man, haha. Normaal gesproken is een .avi/.mpeg etc. iets van 700mb. Maar als ik XtoDVDConverter Pro gebruik, wordt hij 4.7 Gigabyte zodat hij precies op een dvd past. Dit komt omdat hij het geluid/film apart neemt. Hij decodeert de hele film dus vandaar dat hij zo groot wordt. Maar vertel, altijd voor in om iets nieuws te leren. Kan het wel opzoeken, maar misschien heb jij dat al gedaan en heb je de best werkende optie voor jezelf opgenomen die ik graag wil delen lol.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nDJ.Artistic[/QUOTE]\nHeb het al gevonden. DVD-Shrink kan het heel goed. DVD2One kan ook, maar is minder.\r\nAnyDVD om de beveiliging te decoderen en te verwijderen.\r\nCloneDVD om te rippen van een andere DVD.\r\nSimpel eigenlijk, die namen komen allemaal dicht in de buurt lol.\r\n\r\nHeb het dus al gevonden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...