Ga naar inhoud

iemand tips en trucs voor de zijkant van je pc doorzigtig te maken?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

eej\r\n\r\nIk wil de zijkant van me pc openmaken en zo houden en d\'r dus plastic tussen te douwen...ik heb het plastic al maar heeft iemand tips van hoe ik het moet doen?\r\nOja ik wil ook nog verlichting in doen ik zat zelf te denken aan LEDverlichting (lekker goedkoop)\r\ndus uhh wil je effe zeggen als je tips heb...\r\n\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
Die rails blijf je door het plexi glas zien ,maar dat is te voorkomen door rondom op het plexiglas een 1 centimeter brede rand te schilderen (of te plakken.)\nWil je het mooier ,dan wordt het moelijker ,en zul je in het zijpanneel een groot gat moeten zagen of slijpen . Dit moet weer mooi recht afgewerkt worden ,vijlen en schuren , en dan kun je aan de binnekant hiervan een stuk plexiglas lijmen.\nMaar dat gat maken is een heel karwei ,als je geen geoefende metaal bewerker bent .\nDe eerste mannier is dus het eenvoudigste ,en kan ,als je nauwkeurig werkt ook erg netjes zijn.\nDe schroeven waar je de plaat mee vast zet hoeven niet lelijk of storend te zijn ,maar kunnen ook een decoratief ornament vormen ,mits ze overal op gelijke afstanden zitten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...