Ga naar inhoud

overburn op double-layer dvd+r instellen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik wil een stuk of 25 avi files als een divx-dvd branden op een double layer.\r\nnu heb ik al stukjes geknipt, maar als ik het inlaad op nero, blijft hij aangeven dat het te groot is.\r\nik probeer in te stellen om de double layer met wat oveburn te branden, maar dit lukt niet.\r\n\r\nkan iemand aangeven hoe ik dit wel zo kan instellen, dat hij het doet (eventueel met een ander brand-programma.\r\n\r\nik brand nu met nero 7 premium
Link naar reactie
[quote=dutch-online;303586]ik maak er normaal met easy cd and dvd creator een dvd bestand van, en die geeft dus aan dat het te groot is om te branden\n \ndan maak ik met clone dvd van dat bestand op 4.7GB een normale maar wel ingekrompen dvd\n \ndit doe ik met alles wat ik op dvd wil zetten en wat te groot is voor een 4.7 GB dvd\n \nik vind namelijk de double layer schijfjes 8.5gb nu nog aan de prijzige kant\n \nongeveer 3 a 4 keer zoveel als een 4.7 gb[/quote]\n \nHet moeten divx\'en blijven ,,en 25 stuks !!!!!!!!!!!!!
Link naar reactie
[quote=dutch-online;304564]wat is nu de totale speelduur van de dvd,s.\n \nin wekelijkheid heb je van 4.7 GB bruto maar 4.4 beschikbaar denk ik\n \ndus ook van een double layer blijft van de 8.5 GB bruto netto minder over \n \nals ik een langer dan 2 uur durende dvd omzet naar 4.7 met clone dvd lukt het wel om bijna 4 uur op een 4.7 GB te zetten\n \nook de kwaliteit is dan nog verbluffend goed\n \ndus eigenlijk kan je vermoedelijk de 2 dvd,s wie je nu hebt wel naar 1 exemplaar kunnen zetten ,[/quote]\n \nHeeft helemaal niks met speelduur of omzetten van twee dvd\'s naar een dvd te maken .\nHet zijn divx films ,,gewoon data bestanden ,en dat moeten het ook blijven..\nEen video dvd kun je verkleinen ,maar met een data dvd gaat dat niet.\nAls divx kan er mischien wel 10 uur film op een normale dvd.\ner gaan geen uren op een dvd maar er gaan MB,s op.
Link naar reactie
4,7 gig staat voor 4,7 gig data. en niet voor twee uur video.\nWat je daar mee doet maak je zelf uit.\nEen normale dvd recorder kan er 1 ,2 ,3,4 of zelfs 6 uur film op kwijt.\nMaar voor de vragensteller maakt dat allemaal niks uit ,die wil er 25 divx file\'s op kwijt ,en dat past niet ,daarom heeft hij zijn file\'s verdeelt over twee dvd\'s .
Link naar reactie
idd wat animal zegt klopt.\r\n\r\nwat je uiteraard altijd kan doen is één of meerdere files\r\nopnieuw door een divx of een xvid codec heen halen en nog iets verkleinen.\r\n\r\nkijk hiervoor eerst naar welke filmpjes het beste van kwaliteit zijn.\r\nhiermee bedoel ik: 1 de kwaliteit op het zicht en 2 de bitrate.\r\nals het er nu op tv al matig uit ziet moet je nooit hercoderen, dan wordt het echt heel snel niet meer om aan te zien.\r\nals de bitrate al erg laag is zou ik ook niet hercoderen.\r\n\r\ndus de beste filpjes iets verkleinen, lijkt mij de beste oplossing.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...