Ga naar inhoud

skype


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=dutch-online;302824]firewall denk niet dat dat het probleem is het werkt hier ook met firewall\r\n\r\ntest de microfoon eens met msn messenger ??[/QUOTE]\r\nPas op:\r\n- de ene firewall is de andere niet\r\n- vergeet vooral niet dat scroll-venstertje bij de apparaten-instellingen in Skype voor Uitgaand Geluid; ik moest daar \"standaard Windows apparaat\" weghalen en de microfoon echt aankiezen, voordat het werkte
Link naar reactie
[QUOTE=schaay;303101]heb de firewall uitgeschakeld en de nortonvirusscan uitgeschakeld maar het probleem blijf het zelfde weet iemand nog een andere mogelijk die ik kan proberen?[/QUOTE]\r\n\r\nSchaay, ik heb precies hetzelfde probleem! Heb sinds 2 weken een Acer desktop met Vista, daarvoor ook nooit problemen! Heb me rot gezocht, en de vraag ook al diverse malen ergens anders neergezet, maar nog geen oplossing.
Link naar reactie
Heb het vanmiddag opgelost! Elders op deze site kreeg ik het idee om naar de Acerpagina te gaan, daar heb ik mijn typenummer opgezocht en in een scrollvenster vond ik een download audio voor Vista. Alles ging niet vlekkeloos! Eerst had ik ook helemaal geen geluid meer uit de speakers, was nog verder van huis dus. Toen maar een systeemherstel gedaan, tot 2 x toe, er bleef namelijk een waarschuwingsvenster komen dat het herstel niet helemaal gelukt was. Dat heb ik uiteindelijk maar gewoon gesloten. Maar toch kreeg ik toen de mogelijkheid om mijn microfoon opnieuw in te stellen en daarna deed ie het gewoon. Raar verhaal, kan het ook niet helemaal verklaren, maar ben blij dat het na bijna 3 weken wel werkt! Ze kunnen me nu dus ook horen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...