Ga naar inhoud

Afsluiten van kopiëren van Targa HDD naar DVD-RW lukt niet


Aanbevolen berichten

Ik heb een Targa HDD in huis en wil graag dingen die op de HD staan kopiëren op een DVD-RW. \r\nHet kopiëren gaat goed totdat ik de DVD moet afsluiten. Ik heb de handleiding gevolgd, maar het afsluiten van de DVD wil niet lukken.\r\nDit heeft tot gevolg dat ik de DVD niet kan afspelen op bv. mijn PC.\r\nWie kan mij helpen dit probleem op te lossen???
Link naar reactie
Wat is een Targa HDD ???\nAls het een standalone dvd recorder is ,,,,,een met een dvd recorder gemaakte dvd-rw hoeft niet afgesloten te worden . Bij mijn Philips en Liteon dvd recorder kan het zelfs niet eens.\nEr zijn ook dvd spelers in een pc die geen dvd-rw af willen sspelen (ik heb er zo een)\nProbeer eens een normale dvd+R ,,daar gaat het waarschijnlijk wel mee
Link naar reactie
Gaat waarschijnlijk met geen enkel prg ,,de hd van de recorder wordt ook niet door de pc gezien.\nProbeer eens niet op een rw te branden ,maar gewoon op een R ,en niet vergeten af te sluiten.\nZoals ik al eerder zei ,ik heb 2 merken dvd recorders en die hebben beide geen optie om RW\'s af tesluiten ,en dat is schijnbaar ook niet nodig.\n \nMischien is er ook nog ergens in te stellen op wat voor mannier er wordt opgenomen.\nDaar kan VR-modus bij staan .Dat is een mannier ,waarbij op de disk met de recorder nog wat veranderd en gemonteerd kan worden. Deze disk\'s kunnen moeilijker af te spelen zijn met de pc ,omdat de indeling er van anders is.\nDit is bij dvd-kamera\'s ook zo.
Link naar reactie
Het afsluiten is nou juist het grote probleem. Als ik de handleiding volg, dan moet ik de DVD afsluiten, maar die optie kan ik niet selecteren.\nWat betreft de instellingen: ik heb alle verschillende instellingen geprobeerd.\nIn de handleiding staat welke instelling ik moet hebben als ik iets wil kopiëren op een DVD-RW, maar in de praktijk geen succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...