Ga naar inhoud

DVDbrandproces afgebroken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\nEindelijk doet Nero het gewoon (ik had hier al een post over geschreven). Ik denk: lekker branden maar die handel. Helaas, zo simpel bleek het wederom niet te zijn. \r\nIk heb via Nero gewoon een film toegevoegd, die uiteraard op de dvd past. Alles ingesteld naar wens en laat hem branden. Prima. Hij doet er eerst drie uur over om de film te transcoderen, want dat moest nog gebeuren. Wanneer dat proces afgelopen is gaat ie zich gereedmaken voor het brandproces, maar op dat moment gaat mijn dvd(re)writer met de desbetreffende dvd open. Proces onderbroken, dvd leeg en ik kan weer opnieuw beginnen.\r\nNu weet ik dat je bij cdwriters bij Eigenschappen kan aanvinken of je wilt dat de speler automatisch opengaat na het beëindigen van een proces. Ik heb hetzelfde geprobeerd bij mijn dvd(re)writer, maar daar zie ik die mogelijkheid niet. Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?\r\nMaarten
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;301629]denk toch dat er een ander probleem is en 3 uur is wel erg lang[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nDie 3 uur klopt wel hoor........net zoals maarten al zei: Hij moet nog coderen dat duurt gewoon erg lang,vooral als de film een avi is.\r\n\r\nWat je kunt proberen is als je bij het laatste scherm bent aanbeland even op \'more<<\' klikken en dan op disc-info en dan op refresh. Er vanuit gaande dat er een lege cd/dvd in de brander aanwezig is :D Misschien is een firmware update voor je brander aan te raden of anders wellicht een ander merk cd/dvd\'s.
Link naar reactie
Als het een avi (divx) van 900 mb is ,kan het ook wel eens zo zijn dat deze niet op een normale dvd past.\nDe avi wordt omgevormd naar vob (mpg) file\'s die vele malen groter zijn dan de oorspronkelijke avi.\nSommige brand prg\'s laten van te voren al zien hoe groot de dvd ongeveer zal gaan worden ,of waarschuwen al dat het misschien niet zal passen .\nAls je dan toch kiest voor doorgaan ,en de film wordt te groot ,wordt er dus niks gebrand.
Link naar reactie
@ Animal; Nero geeft van tevoren precies aan of hij zal passen of niet. In dit geval past ie gewoon. Dit zou het dus niet kunnen zijn.\r\n\r\nOverigens werkte jouw tip ook helaas niet hj1. Wel bedankt.\r\n\r\nIs er niet ergens een optie om aan/uit te schakelen dat de dvd(re)writer opengaat na de voltooiing van een proces?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...