Ga naar inhoud

Alles wat ik wil branden gaat sloom!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik was net bezig iets te branden. alleen nu is er het probleem dat het foking sloom gaat. Slomer dan normaal. Ik had net een gedownlaode ts map met dvd2one op een 4.7Gb verbatim schijf gebrand en dat duurde in totaal aanderhalf uur. een half uur voor het verwerken van de disc en een uur voor het branden. Na het branden voelde de disc zeer warm aan. verder kwamen er geen rare geluiden uit mijn pc.\r\n\r\nOok had ik gewoon een snelle brand snelheid ingesteld.b Alleen nu word het nog gekker. Toen ik mijn gebrande film in mijn xbox 360 deed toen werd me televisie scherm zwart. er kwam gewoon geen beeld. En toen ik me disc weer eruit haalde ging ik gewoon weer naar me xbox menu. Hij kan de disc wel lezen maar hij kan de film niet afspelen.\r\n\r\nIk heb altijd goed met mijn schijfen kunnen branden en met progamma\'s\r\nNa dit ongeval ben ik gaan uitzoeken of dit ook bij data dvd\'s gebeurd. Dus ik start de nieuwste versie van Nero op ik wil 3,73GB erop branden en na 2 uur was ie pas klaar met het verwerken. Het hele process hoort bij mij in 10minuten klaar te zijn. Maar er is blijkbaar iets groot fout gegaan want branden gaat niet meer. Hopelijk hebben jullie een oplossing.\r\n\r\nalvast bedankt!
Link naar reactie
Er worden geen andere bestanden omgezet. het is allemaal Ts & VOB. films is ongeveer 4,1GB en het duurt dus heel lang. Vergeet niet dat ik het zelfde probleem heb als ik andere cd\'s dvd\'s brand. Ik heb al data en bootable disk geprobeerd en die gaan ook sloom.\r\n\r\nVerder draaien er niet veel meer progammas op de achtergrond in vergelijking tot vroeger toen het branden nog snel ging. cpu gebruik komt ook niet boven de 4%. En ik heb zelfs nog een paar achtergrond progammas uitgeschakeld.\r\n\r\nIk vind het vervelend dat ik overal een tegen argument op heb. Maarja zo is het nu eenmaal. Dus ik ben nog steeds niet erg opgeschoten. Wie weet Komt er nog iemand met een oplossing.
Link naar reactie
misschien dat het aan de updates licht ja. Want me internet doet het al een tijdje niet. Alleen ik zit nu op een andere pc. Alleen de pc waar ik op brand doet het internet het al 2 maanden niet meer en dat word opnieuw aangelegd aankomende vrijdag. Dus ik heb heel wat updates misgelopen.\r\n\r\nOok heb ik het lensje schoongemaakt. Maar ik wist gelijk al dat het niet nodig was want ze kwamen net uiiit de verpakking. Maar toch gedaan en het maakt geen verschil in snelheid.
Link naar reactie
Ik ben net pas met me domme kop taakbeheer in gegaan en toen kwam ik op deze ontdekking. Normaal gesproken is mijn processor gebruik 0 - 4% en mijn geheugen gebruik staat op 100 - 200MB als er geen progammas draaien.\r\n\r\nNiks mis mee dus. Maar nu heb taakbeheer geopend onder het branden. En kijk eens wat het nu is.\r\n\r\nProcessor gebruik 80 - 100% (meestal 100)\r\ngeheugen gebruik 390 - 450 van de tweeduizend nogwat.\r\n\r\n\r\nDat is dus nogal een verschil. nou weet ik nog steeds niet wat nou de oorzaak van het slome branden is. Behalve dan dat me processor en me MB het niet aankunnen. Maar dat kan niet aan mijn werk geheugen liggen en mijn processor want vroeger had ik dit probleem niet. Het is net alsof alles veel zwaarder is geworden. Maar mocht deze informatie nog ideetjes bij jullie ophelderen dan hoor ik het graag.\r\n\r\nOh jah en het is natuurlijk al erg logisch maar ik denk van ik zeg het maar ff. wanneer ik brand doet me pc ook erg sloom.
Link naar reactie
[QUOTE]ik heb dit ding pas 2 en halve maand dus daar zal het niet aan liggen.[/QUOTE]\n\nWat ik van jou niet zo goed begrijp is waarom je geen antwoord geeft op de vraag wat \"ding\" pas 2 en een halve maand is....\nHet zou me niet verbazen als dáár de oorzaak ligt van je probleem...\nVerkeerd aangesloten? Master/Slave verhaal?
Link naar reactie
[quote=Foo Fighter;301652]Harde Schijven gaan meestal jaren mee.\nMaar laatst sprak ik iemand die precies 3maanden na aankoop van een PC \neen nieuwe kreeg van van de zaak waar hij de PC kocht.Garantie!\nAl heb ik ook gehoord dat er op HDiscs geen garantie zit.\nAl neem ik dat laatste met een korrel Zout.[/quote]\n \nGehoord ,gehoord.!!!\nOp een HD zit zelfs 2 jaar garantie.\n \nOp ALLES zit garantie.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;301926]Wat ik van jou niet zo goed begrijp is waarom je geen antwoord geeft op de vraag wat \"ding\" pas 2 en een halve maand is....\r\nHet zou me niet verbazen als dáár de oorzaak ligt van je probleem...\r\nVerkeerd aangesloten? Master/Slave verhaal?[/QUOTE]\r\n\r\nOmdat ik die vraag van jou dus blijkbaar over het hoofd heb gezien.\r\nAntwoord op je vraag = alles. Alles is 2 en halve maand oud.
Link naar reactie
moederbord:dell optiplex 320\r\nWerkgeheugen:2.5GB DDR11\r\nProcessor:Intel cerelon D356 (3.06ghz socket 775)\r\nVideokaart:nvidia geforce 7600GS\r\n1x 80GB sata 3 schijf. 2x 250GB externe schijfen.\r\nMijn cd dvd station weet ik niet uit mijn hoofd maar mocht je die echt willen weten wil ik het nog wel ff nakijken.\r\n\r\n(ik kan geen dxdiag rapport geven want op de pc waar ik mijn problemen heb met branden doet het internet het niet. Maar wie weet is dat ook wel niet nodig.)\r\n\r\nIk heb zeer veel werkgeheugen en opslagruimte en een middelmatige processor en redelijk goeie Videokaart dus ik denk niet dat het aan mijn specificaties ligt. Maar goed dit is waar je om gevraagd hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...