Ga naar inhoud

.fla bestanden


Aanbevolen berichten

[QUOTE=turn;301230]met wat ik zo ff snel op de site van adobe zie ,\r\nzou ik die flash player instaleren (laatste versie 9,0,28,0)\r\n\r\nen dan het bestand openen in mijn browser.[/QUOTE]\r\n\r\nGaat niet werken, omdat \'n .fla een bronbestand is om te bewerken in Adobe Flash Professional, waarmee je er vervolgens een .swf van kunt maken. Die laatste kun je wel in de browser afspelen als Flash Player is geinstalleerd.\r\n\r\nJe kunt een trialversie van Flash Professional downloaden vanaf de site van Adobe. Daarmee heb je dan 30 dagen de tijd om je .fla-bestanden om te zetten in .swf.
Link naar reactie
Ik heb nu inderdaad die Adobe flash Professional voor 30 dagen maar dat programma kan de fla bestanden ook niet openen: unexpected file format. Dit tekstbestand vind ik nog bij de fla bestanden: \r\n\r\nCourtney Love and The Chelsea Live at the Ventura, Anehiem, CA, 2004.\r\nFLAC files encoded by Panda\r\n\r\nKennelijk waren het ooit flac files. \r\n\r\nIk geloof dat ik het maar gewoon in de prullenbak deponeer of........
Link naar reactie
kijk dit wordt wel intressant., dus nog niet weg gooien aub:D \r\n\r\nals het wel .fla is dan is het misschien beschadigt,\r\nheb je het gedownload met par2 reperatie bestanden, klopte het toen?\r\n\r\nals het nou eens geen .fla is?\r\nhoe groot zijn de bestanden en hoeveel zijn het er.\r\nhoe heten ze en wat staat er bij de eigenschappen.\r\n\r\nflac is een idd een muziek bestand en hier kan je dus geen video van maken\r\ner zit simpelweg geen beeld in.\r\nals je flac frontend hebt kan je eens proberen om de extensie te wijziggen naar flac en dan openen met frontend.\r\n\r\nals je wil kan je ook gspot downloaden, hiermee kan je zien wat een bestand is en of je de juiste codec hebt.\r\nik heb net een mp3 hernoemt naar .fla en gspot zij gewoon dat het mp3 was.\r\n[url]http://gspot.headbands.com/[/url]
Link naar reactie
[U][COLOR=#004770][URL]http://btjunkie.org/torrent?do=stat&id=4032f2b8e17ddba634d5e66527fd291a68369cb06675[/URL][/COLOR][/U]\n\n[COLOR=#004770][/COLOR] \n[COLOR=#004770]Via deze link kom je uit bij de bestanden waar het hier over gaat. Ik heb gspot gedownload en die geeft aan dat het flac bestanden zijn. Met een plugin bij winamp en de bestanden hernoemd naar .flac lukt het me nu wel om de bestanden af te spelen. Ik dacht dat het videobestanden waren maar het is dus audio flac (lossless audio). De kwaliteit is bedroevend, zou dat komen omdat ik het zomaar hernoemd heb? Hoe dan ook, ik ben er nu wel klaar mee eigenlijk. Toch leuk dat ik de bestanden heb kunnen afspelen. Die mental victory is mine dankzij jou, turn. Bedankt[/COLOR]\n\n[COLOR=#004770]groet Richard[/COLOR]
Link naar reactie
als je de plug-in hier vandaan hebt\r\n[url]http://www.winamp.com/plugins/browse.php?search=yes&filter=C&query=flac[/url]\r\ndan zou de geluids kwaliteit perfect moeten zijn.\r\n\r\nals je deze muziek belanrijk vindt kan je nog proberen het om te zetten naar .wav. (voor het geval winamp niet goed met de plug-in omgaat).\r\n\r\ndownload flac frontend hier\r\n[url]http://flac.sourceforge.net/[/url]\r\nen zet ze om naar .wav als dat klaar is speel ze af in een willekeurige player.\r\nis het geluid nog steeds niks ?? prullenbak !!\r\n\r\n--even wat over flac: flac is een lossless formaat, vrij vertaalt \"zonder verlies\"\r\ndit kan je redelijk letterlijk nemen. \r\nHet op de goeie manier een flac maken is nog best wel wat werk, maar het loont dus wel.\r\nEen flac bestand is ongeveer half zo groot als een wav (cd).\r\nheb even op jou link gekeken, van de grote van de files klopt ook niks \r\ngemiddeld 15 mb bij mij zijn ze 40 mb.\r\nvoor .ape geld trouwens exact het zelfde.\r\n\r\nals bij jouw bestanden het geluid slecht is hebben ze dus iets verpest\r\nhet feit dat de extensie verkeerd is is al een signaal. \r\noftewel pruts werk, van deze aanbieder niet meer downloaden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...