Ga naar inhoud

DVD branden wil niet de 2.2 GB word 5.7 GB


Aanbevolen berichten

Ik gebruik Powerdirector 3 om DVD te branden\r\nMijn mpeg2 bestand van 2.2 GB voor een film van 89 minuten als ik die naar de brander stuurt komt de mededeling bestand te groot 5.7 GB. Voorheen brande ik een mpeg2 bestand van 6.7 GB en 117 minuten zonder probleen. Hier was te zien dat het bestand te branden net onder 4.7 GB was Zo van de 6.7 GB werd maar 4.69 GB gebruikt. Ik dacht de rest moet information voor de brandergeweest zijn daar er niets uit de film verwijdert was. \r\nNu is het het tegen overgestelde (2.2 GB naar 5.7 GB ) Ik wilde de vorige van 117 min op nieuw branden maar kreeg nu ook een mededeling dat hij te groot was en inplaats van 6.7.GB nu 8.9 GB .\r\nIk hen powerdirector op nieuw geinstalleerd maar geen verschil.\r\n\r\nDie van 2.2 heb ik opnieuw geproduceert als long play en is nu1.1 GB maar geef wel de zelfde mededeling te groot 5.7 GB \r\n\r\nKlink dit bekent bij iemand?\r\nHeeft iemand een idee wat het kan zijn?\r\nAlvast bedankt\r\nJohn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...