Ga naar inhoud

van PAL naar NTSC


Aanbevolen berichten

volgens mij kan dit met nero\r\nen het zal waarschijnlijk ook wel gaan met progjes als Pinnacle Studio etc.\r\n\r\nmaare als ik zo vrij mag zijn, waarom zou je dat willen??\r\nhet wordt er niet mooier op, ntsc is de amerikaanse standaard\r\nen volgens de echte critici staat de afkorting voor\r\nNever The Same Colour
Link naar reactie
Ik wil dit eigenlijk doen ,omdat ik wat fam. in het buitenland heb en daar gebruiken ze het Amerikaans systeem (NTSC).\r\nMaar als ik het begrijp wordt het qua beeld niet echt geweldig?\r\nTrouwens Pinnacle ken ik, maar persoonlijk vind ik dat een hopeloos programma,de effecten etc zijn mooi,,maar bijna alles is optioneel,dus je blijft maar kopen.\r\n\r\nEn wat betreft klantvriendelijkheid kennen ze daar niet.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;299967]Moet het perse naar video \r\n\r\n\r\ndvd is goedkoper om te versturen ,\r\n\r\nik laat dus via mijn tvcard waarop de videorecorder is aangesloten, de videoband naar de harddisc zetten en dan met roxio naar dvd en dat gaat prima[/QUOTE]\r\n\r\nja,dat is zo,vandaar dat ik het weer op dvd wil zetten.\r\nDe bedoeling is dus pal-dvd naar ntsc-dvd
Link naar reactie
  • 2 weken later...
De DVD welke met power director gemaakt is in NTSC formaat en tijdens het maken van deze kwam de herinnering dit is NTSC. Deze had ook een verscchil in Gb met de pal versie van de zelfde film. Maar in Boise konden zij hem niet afspelen in de DVD speler of de computor bijde gaven een ERROR melding\r\nVr GR \r\nJohn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...