Ga naar inhoud

Unzippen in WinRar


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk wil een bestand unzippen in Winrar. Het bestand bestaat uit verschillende .rxx bestanden, dus .r01 of .r12 en een .rar bestand. Wanneer ik een bestand kies en die unzip, wordt er in een nieuw scherm en nieuw bestand geopend. Het .iso bestand wat te zien is op het plaatje. Wanneer ik deze ga unzippen, vraagt Winrar soms of ik meerdere volumes wil gebruiken of niet, ik snap echter niet wat hiermee bedoeld wordt, maar mijn probleem is identiek, welke ik ook aanklik. Het is namelijk zo, dat hij na een paar procent om een .rxx bestand vraagt, zoals te zien is op het plaatje, waarna hij ermee stopt. Ik snap niet wat de bedoeling is van de waarschuwing en hoe ik deze kan vermijden of ervoor kan zorgen dat hij verder unzipt. :confused: \r\n\r\n[IMG]http://img442.imageshack.us/img442/4691/colossusjy1.png[/IMG]\r\n\r\nHopelijk kan iemand me helpen!\r\n\r\nGroetjes, Anne
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;299867]het is niet compleet,hij mist dus .r00[/QUOTE]\r\nMaar die staat juist wel in het originele bestand, een hele lijst van .r00 t/m .r38. Ik had op .r00 geklikt en die uitgepakt en toen opende het scherm op het plaatje zich. Toen klikte ik op het .iso bestand om het uit te pakken.. en toen dat verschrikkelijke schermpje.. :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...