Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Delen Geplaatst: 6 maart 2007 Hallo,\r\n\r\nIk wil een bestand unzippen in Winrar. Het bestand bestaat uit verschillende .rxx bestanden, dus .r01 of .r12 en een .rar bestand. Wanneer ik een bestand kies en die unzip, wordt er in een nieuw scherm en nieuw bestand geopend. Het .iso bestand wat te zien is op het plaatje. Wanneer ik deze ga unzippen, vraagt Winrar soms of ik meerdere volumes wil gebruiken of niet, ik snap echter niet wat hiermee bedoeld wordt, maar mijn probleem is identiek, welke ik ook aanklik. Het is namelijk zo, dat hij na een paar procent om een .rxx bestand vraagt, zoals te zien is op het plaatje, waarna hij ermee stopt. Ik snap niet wat de bedoeling is van de waarschuwing en hoe ik deze kan vermijden of ervoor kan zorgen dat hij verder unzipt. :confused: \r\n\r\n[IMG]http://img442.imageshack.us/img442/4691/colossusjy1.png[/IMG]\r\n\r\nHopelijk kan iemand me helpen!\r\n\r\nGroetjes, Anne Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2007 het is niet compleet,hij mist dus .r00 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2007 [QUOTE=tjoekse;299867]het is niet compleet,hij mist dus .r00[/QUOTE]\r\nMaar die staat juist wel in het originele bestand, een hele lijst van .r00 t/m .r38. Ik had op .r00 geklikt en die uitgepakt en toen opende het scherm op het plaatje zich. Toen klikte ik op het .iso bestand om het uit te pakken.. en toen dat verschrikkelijke schermpje.. :( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2007 je klikte het eerste rar bestand ?\ndan opend winrar\nzie je het iso bestand staan.\nklik extract to : naar een of andere map Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen