Ga naar inhoud

DVD-ram


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een dvd-ram recorder gekocht.Ik heb nu geprobeerd om een filmpje vanaf pc op zo een ram cd\'ke te branden(uit het kastje gehaald)\r\nWanneer ik hem probeer af te spelen in mj dvd-ram speler krijg ik volgende melding:\r\nThis disc is not property formatted\r\nFormatting is necesarry using Disc Management\r\nKan iemand mij vertellen if ik bedstanden op een dvd-ram kan branden en daarna afspelen op mijn dvd-ram player?\r\nGroetjes,\r\nBjorn
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;299190]Dan zal je dvd brander ook dvd-ram moeten ondersteunen ,en de meeste kunnen dat niet.\r\nOok zal je brand prg met dvd-ram overweg moeten kunnen.\r\nDe film moet ook niet als data worden gebrand ,maar als video-film(video dvd ram)[/QUOTE]\r\nHey animal alvast bedankt voor je reactie\r\nIk heb mij een externe dvd-brander gekocht die dvd-ram kan schrijven(staat toch op de doos).Wel brandprogramma kan ik hiervoor gebruiken?
Link naar reactie
Helaas met welk prg het eventueel moet weet ik ook niet..\n \nMeestal kan een dvd-ram recorder ook gewone dvd\'s afspelen ,dus je kunt met je pc ook gewoon video dvd branden .\nIk dacht dat de dvd-ram op de dvd recorder werd gebruikt als een rewritable.,en er zijn maar enkele merken die met dvd-ram zijn begonnen ,vaak ook nog in combinatie met dvd-r.\nMaar lezen kan hij waarschijnlijk ook dvd+r
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;299264]Helaas met welk prg het eventueel moet weet ik ook niet..\r\n \r\nMeestal kan een dvd-ram recorder ook gewone dvd\'s afspelen ,dus je kunt met je pc ook gewoon video dvd branden .\r\nIk dacht dat de dvd-ram op de dvd recorder werd gebruikt als een rewritable.,en er zijn maar enkele merken die met dvd-ram zijn begonnen ,vaak ook nog in combinatie met dvd-r.\r\nMaar lezen kan hij waarschijnlijk ook dvd+r[/QUOTE]\r\nInderdaad hij leest dvd-ram en -dvd
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Daar kun je dus eigenlijk niks mee.\nDVD-Ram is weer een ander systeem (een mislukt systeem dus),en is net zo iets als een RW.\nJe had beter voor de aankoop meer informatie kunnen verzamelen.\nDan had je geweten dat normaal +R en +RW het meest gangbare is ,en tegenwoordig dan ook -R en -RW.\nEen tijd geleden waren er ook dvd recorders die alleen maar -R en DVD-Ram konden branden . Deze waren meestal van panasonic.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...