Ga naar inhoud

Kosten pc


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo computerexperts!\r\n\r\nHopenlijk staat het in het goede deel-topic van dit mooie forum.\r\nIk heb een vraag, wellicht voor jullie eenvoudig te antwoorden, en als dom bestempeld.\r\n\r\nMaar goed, komt de vraag;\r\n\r\nIk heb afgelopen weken een nieuwe laptop aangeschaft, en daardoor is mijn oude \"vaste\" pc overbodig geworden, en wil deze verkopen. Maar hoeveel is de pc nog waard!?\r\n\r\nDe pc beschikt over deze specificaties;\r\n\r\n*19\" Dell monitor,\r\n*15\" flatpanel van het merk HP (deze had ik nog over van andere pc..) model: hp L1510.\r\n\r\n*Windows XP Home edition Nederlands, service pack 2.\r\n*Pentium 4, 170GHZ\r\n*512mb (intern?) geheugen\r\n* 80 Gigabyt harde schijf.\r\n* DVD+RW brander.\r\n* Diskette station.\r\nDe systeemkast, inclusief alles wat erin zit is orgineel van Dell. (weet niet of dit nog wat uitmaakt?)\r\n\r\nNatuurlijk zit er een toetsenbord en muis bij.\r\n\r\nVoor hoeveel kan ik deze nog verkopen, iemand een richtprijs?\r\nIk dank jullie, computerexperts.\r\n\r\nM.v.g.r.\r\nRioolDokter
Link naar reactie
Ik denk eerder zo\'n 20.000,-- euro, als er een P4 op 170(!) GHz in zit! :mrgreen:\r\n\r\nJust kiddin\'\r\n\r\n200 euro komt inderdaad wel redelijk in de buurt voor zo\'n pc, met 1 van beide monitors. Het is misschien raadzaam om de pc en monitoren los te verkopen. Beide monitoren zullen ongeveer evenveel waard zijn, zo\'n 50-75 euro.\r\nDe pc zonder beeldscherm zo\'n 150-200 euro.\r\n\r\nVergelijken op marktplaats in inderdaad een goede optie.\r\nAls je gaat verkopen, willen kopers waarschijnlijk altijd afdingen, redelijkerwijs zo\'n 10% van de verkoopprijs. Als je daarop geen verlies wilt maken, zet dan vantevoren 10% boven op de prijs.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...