Ga naar inhoud

wachtwoord kwijt


Anoniem2

Aanbevolen berichten

nee, wachtwoorden zijn er om te beveiligen.\r\nals we hier gaan vertellen hoe je wachtwoorden kan omzeilen is dat in strijd met de huisregels.\r\nhelaas voor je omdat ook kwaadwillende op die manier op elke pc zouden kunnen inloggen.\r\nhet is gewoon niet slim om je wachtwoord kwijt te raken.\r\nen daarbij komt als je het wachtwoord een tijd lang hebt gebruikt om in te loggen zou je deze nog weten.\r\nwachtwoorden vergeten van je besturingssyteem is vervelend maar wel dom van je jezelf helaas. \r\ndus als iemand hier op gaat reageren met een oplossing zal dat gemeld moeten worden aan modje.
Link naar reactie
idd heb je gelijk als je zegt dat het hard is wat ik eerder schreef.\r\nmaar hoe kan je vertellen hoe je een windows wachtwoord kan veranderen of omzeilen zonder daarbij te letten op eventuele situatie\'s dat b.v een gestolen laptop of pc van een bedrijf dan ook makkelijk te kraken is.\r\nwaarom ik het zo hard formuleer is dat nou eenmaal het geval is.\r\nsorry als je goedwillend bent maar dat is nou eenmaal een feit.\r\nwindows wachtwoorden onthouden zichzelf toch niet?\r\ndus moet je die toch altijd intypen om in te loggen?\r\nhoe kan je die dan plots vergeten zijn.\r\nzachte heelmeesters kunnen stinkende wonden maken.\r\neigenlijk zou er een duidelijke regel moeten zijn omtrent wachtwoorden kraken op het forum. \r\nkan zijn dat ik fout zit hoor maar zal het wel ff aan modje vragen, dan kan zij een beslissing nemen.\r\nook omdat deze info voor iedereen toegankelijk is.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb ook een vraag over mijn laptop. Ik kan hem namelijk niet via veiligemodus opstarten. Simpel weg omdat hij F8 niet herkent. Ik kan wel als ik op F2 druk in dat andere menu komen. Is er nog een andere manier omdat mijn laptop via de veilige modus op te starten?? Dit niet vanwege wachtwoorden ofzo, maar omdat er een virus op zit.\r\n\r\nGroet Sander
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...