Ga naar inhoud

analoge films naar pc


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Animal;296901]Daar kan het zeker mee ,,maar ook met een tv kaart ,die heeft meestal ook een analoge ingang.[/QUOTE]\r\n\r\nJuist nu heb ik een tv-kaart met een analoge ingang en nog zie ik de camera niet.\r\nIk heb gekeken in het menu van de tv kaart zelf om te zien of daar iets bijstond van een aangesloten camera op de tv kaart maar daar kan ik al nix vinden.\r\nHoe zou ik dan moeten zoeken?\r\nEn die USB kabel klinkt goed! \r\nWaar is die te krijgen?
Link naar reactie
Klik hier \r\n\r\nmaakt van uw laptop een televisie \r\n\r\nideaal voor camper, caravan en vrachtwagen, simpel uw satelliet ontvanger aansluiten op de grabbee en kijken\r\n\r\nGrabBeeX+ de nieuwe generatie USB2.0 Audio/Video grabber/editor. \r\nDe ideale combinatie voor draagbare audio/video applicaties. Door de Real-time MPEG 1/2/4 opnamemogelijkheid, zorgt de GrabBeeX+ er voor dat je een krachtige videobewerkingsaplicatie in handen hebt. \r\nDe GrabBeeX+ USB2.0 A/V Grabber is de connectie tussen de computer en de analoge camera, video- recorder of andere videobronnen. Verder is hij zeer compact, zodat hij in de handpalm past en ideaal is voor notebooks en desktopcomputers.\r\nApplications : -Video recording & editing \r\n-Take photo \r\n-Video email \r\n-Security monitoring system \r\nFeatures : -Small Wonder-Dimensions are (L)81mm x (W) \r\n30mm x(H)15mm \r\n-Audio and video go though USB 2.0 bus (WinXP) \r\nto make best performance \r\n-High speed USB 2.0 data transfer rate for best video recording \r\n-Encoding MPEG 1 or MPEG 2 format directly use InstantMPEG Technology, Ideal formats for creating VCD or DVD movies \r\n-Up to 25 fps motion capture capability at 720x576(PAL) \r\n& 30 fps at 720x480(NTSC) \r\n-SnapShot function support \r\n-Composite, S-Video analog input, NTSC, PAL and SECAM multi system support \r\n-Recording period setup \r\n-Composite, S-Video analog input, NTSC, PAL and SECAM multi system support \r\n-Support Brightness, Contrast, Hue, Saturation, \r\nSharpness control \r\n-Powerful video editing function include Motion Video Special Effects/ Title Effects/ Picture-in- Picture Effects/ Slow & ast Motion Video Effects/ background music/?color background/ Transitional Effects \r\n-Plug & Play \r\n-Low power consumption. Ideal for portable computer too \r\n-No Battery---No need to install batteries or run off the \r\nwall adapter \r\nSpecifications : -Video input : One RCA composite, One S-Video. \r\n-Video system : NTSC, PAL and SECAM multi system support \r\n-Audio input : in WinXP, go through USB; in Win2000, go through sound card \r\n-Motion capture : AVI format from 160x120 to 720x576 resolution MPG format from 320x240 to 720x576 resolution -Still image capture : BMP/JPG/TIF/PCX/TGA file format \r\n-Performance : Up to 25 fps at 720x576 for PAL, 30fps at 720x480 for NTSC \r\n-Power Source : 5VDC,300mA(max) through USB port Minimum System \r\nRequirements : -USB 2.0 equipped computer \r\n-Pentium 4 1G or above \r\n-128MB of RAM \r\n-Windows 2000/XP \r\n-Sound card \r\nPackage Contents : -GrabBeeX+ USB 2.0 Audio/Video Grabber \r\n-GrabBeeX+ drivers CD \r\n-Ulead VideoStudio editing software \r\n-User`s manual \r\n\r\nDit zijn de spec\'s, hij is in Nederland helaas niet meer leverbaar. Maar via het buitenland nog wel.
Link naar reactie
[quote=Ascha;297074]Juist nu heb ik een tv-kaart met een analoge ingang en nog zie ik de camera niet.\nIk heb gekeken in het menu van de tv kaart zelf om te zien of daar iets bijstond van een aangesloten camera op de tv kaart maar daar kan ik al nix vinden.\nHoe zou ik dan moeten zoeken?\nEn die USB kabel klinkt goed! \nWaar is die te krijgen?[/quote]\n \nDie kamera zul je ook nergens te zien krijgen.\nJe sluit de kamera aan op de tv kaart.\nIn het prg wat bij de kaart hoort selecteer je de ingang ,,die heet waarschijnlijk aux of av.\nAls de kamera afspeelt dan hoor beeld te krijgen ,en zal het prg ook de mogelijkheid bieden om dit op te nemen.\nEr is wel kans dat het geluid via je geluidskaart moet worden aangesloten.\n \nDie Grabber doet hetzelfde wat waarschijnlijk ook mogelijk is met je tv kaart.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;297095]Die kamera zul je ook nergens te zien krijgen.\r\nJe sluit de kamera aan op de tv kaart.\r\nIn het prg wat bij de kaart hoort selecteer je de ingang ,,die heet waarschijnlijk aux of av.\r\nAls de kamera afspeelt dan hoor beeld te krijgen ,en zal het prg ook de mogelijkheid bieden om dit op te nemen.\r\nEr is wel kans dat het geluid via je geluidskaart moet worden aangesloten.\r\n \r\nDie Grabber doet hetzelfde wat waarschijnlijk ook mogelijk is met je tv kaart.[/QUOTE]\r\n\r\nGa ik zekers bekijken!\r\nIk heb dr naar gezocht maar kon het niet vinden..\r\nNu heb ik ook via het mediacenter gekeken.. zal eens zien of ik de tv kaart zo kan vinden!\r\nThanx, duidelijk uitleg ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...