Ga naar inhoud

Hulp nodig branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk heb een probleem. Telkens als ik een film brand op DVD (gewoon avi) met nero 7 (nero vision 4). Dan schud het beeld op mijn DVD om de 2 seconden lichtjes. Deze trilling is super irritant en valt erg op. Ik heb al geprobeerd om al mijn andere programma\'s te sluiten tijdens het branden maar dat maakt geen verschil. Wie o wie kan mij helpen?. Alvast bedankt.
Link naar reactie
de nieuwste versies van divx en xvid (ik ga er maar van uit dat het een van deze 2 is)\r\nzijn vrij zware codecs (vragen een hoop processor kracht).\r\nals je deze afspeelt op je stand alone dvd speler is ie misschien niet snel genoeg,\r\nmogenlijkheid 2 : je divx / xvid codec in je dvd speler is te oud (ook hier is het probleem weer dat er (voor jou) een te nieuwe codec is gebruikt met het rippen van dvd naar .avi\r\n\r\noplossingen : kijk eerst eens of mijn verhaal klopt . Met videoInspector \r\n[url]http://www.kcsoftwares.com/[/url]\r\nkan je bekijken welke codec er gebruikt is.\r\n\r\nals dit zo is : film omzetten naar een oudere (simpelere) codec\r\nof een nieuwere dvd speler of dvd speler flashen (riskant)\r\navi omzetten naar dvd of tv aan pc aansluiten en via pc kijken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ik weet dit niet 100% zeker maar ik denk dat je geen andere codec kan gebruiken.\r\nals iets met één bepaalde codec ge[COLOR=\"Red\"]co[COLOR=\"Black\"]deert[/COLOR][/COLOR]\r\nis dan heb je de dezelfde codec nodig om te [COLOR=\"Red\"]dec[COLOR=\"Black\"]oderen[/COLOR][/COLOR]\r\n\r\ndus dan blijft het bij het zelfde op je pc speelt de film goed af -met de juiste codec-\r\nen op je dvd speler niet.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=turn;299728]ik weet dit niet 100% zeker maar ik denk dat je geen andere codec kan gebruiken.\r\nals iets met één bepaalde codec ge[COLOR=\"Red\"]co[COLOR=\"Black\"]deert[/COLOR][/COLOR]\r\nis dan heb je de dezelfde codec nodig om te [COLOR=\"Red\"]dec[COLOR=\"Black\"]oderen[/COLOR][/COLOR]\r\n\r\ndus dan blijft het bij het zelfde op je pc speelt de film goed af -met de juiste codec-\r\nen op je dvd speler niet.[/QUOTE]\r\n\r\nEven een opmerking: Bij de preview van nero hapert hij ook al en dan heb je hem nog niet eens gebrand......heb hetzelfde probleem. :rolleyes:
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;302973]Even een opmerking: Bij de preview van nero hapert hij ook al en dan heb je hem nog niet eens gebrand......heb hetzelfde probleem. :rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nnee hoor ander probleem,\r\nquote marrich77 :\"deze kunnen slecht van kwaliteit zijn\"\r\nquote Da Toei :\"De kwaliteit is goed op de pc uitmuntend zelfs\"\r\n\r\nspelen andere films in nero showtime wel goed (bij mij speelt niks goed in showtime)\r\nspeelt ie in een ander prog ook slecht?\r\n\r\nslechte/foute codec of de avi is gewoon slecht
Link naar reactie
[QUOTE=marrich77;295888]hoe is de kwaliteit als je de film die je wilt branden op de pc afspeelt.\r\nkan zijn dat dit al in het \'origineel zit\'\r\nheb je het bestand van internet? en stond er toevallig cam-versie bij?? deze kunnen slecht van kwaliteit zijn , omdat die met digitale videocamera in de bios zijn opgenomen (en zijn dus illegaal!!)[/QUOTE]\r\n\r\nAlle films van internet zijn illegaal.\r\nNiet alleen die in de bios zijn opgenomen.\r\nMaar dat ter zijde.
Link naar reactie
[quote=Webfox;303260]Alle films van internet zijn illegaal.\nNiet alleen die in de bios zijn opgenomen.\nMaar dat ter zijde.[/quote]\n \nIs helemaal niet zo .\nAls ik zelf een film maak ,en deze op internet zet ,of via limewire verspreid ,doe ik niks illegaals en de film is al helemaal niet illegaal.\n \nHet verspreiden van de films waar rechten op rusten is illegaal .\nZelfs het downloaden van films is niet illegaal.
Link naar reactie
[QUOTE=turn;303139]nee hoor ander probleem,\r\nquote marrich77 :\"deze kunnen slecht van kwaliteit zijn\"\r\nquote Da Toei :\"De kwaliteit is goed op de pc uitmuntend zelfs\"[/QUOTE]\r\n\r\nNee, nee ik bedoel als je de AVI aan Nero hebt toegevoegd om hem te gaan branden, dan zie je in de preview ook die tik al......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...