Ga naar inhoud

Active X besturingselement


Anoniem2

Aanbevolen berichten

:confused: Ik mis op mijn homepage (Planet Internet) een gedeelte.\r\nHier en bij vele andere pagina\'s krijg ik de melding dat er een active besturingselement moet worden geinstalleerd, Adobe Flashplayer 6 of hoger.\r\nDe installatie wil niet lukken.\r\nOp mijn zelfde laptop kan ik wel alles openen als ik als startpagina \"Opera\" gebruik.\r\nGa ik van hieruit naar De homepage van Planet Internet, dan heb ik wel de volledige pagina.\r\nKan iemand mij met dit probleem helpen?\r\nThanks\r\nKees Kokx
Link naar reactie
Ik zou eens naar de homepage van Adobe zelf gaan, en daar de stand-alone installatie van de laatste versie van Flash downloaden (nummer 9 als ik het goed heb). Als je die installeert, moet hij automatisch alle geïnstalleerde browsers oppikken en juist instellen.\nOverigens is Opera geen startpagina, maar een browser. Net als Internet Explorer en Firefox. Het is wel handig om even door te geven welke je gebruikt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...