Ga naar inhoud

Nero DVD-video branden..


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nIk heb afgelopen week een nieuwe dvd-brander aangeschaft ( samsung SE-S184) en kreeg daar meteen Nero OEM Suite bij.\r\nNu heb ik al wat gewone cd\'tjes gebrand, dat werkte uitstekend. Nu wilde ik echter ook wat films op DVD zetten. Via NeroVision Express 3 ben ik aan de slag gegaan met de DVD-Video functie. Alles ging goed. Tot het moment van branden. \r\n- Hij start met branden\r\n- Geeft aan \"Bezig met aanmaken menu\'s en transcodeerstromen\"\r\n- Maar hij is nog niet verder of ik krijg al de melding: \r\n\"kan data niet voor opname gereedmaken. Voorbereiden sessie mislukt: Transcoderen van video\'s mislukt.\"\r\nen daarna het bericht:\r\n\"Brandproces mislukt! Nero heeft een foutenbestand gemaakt etc.\"\r\n\r\nIk heb al een beetje zitten rondkijken op internet en kwam dingen tegen over de speciale DVD-Video plugin van Nero die ik moeten kopen voor 24 dollar. Had daar geen zin in en heb daarna gezocht naar gratis versies hiervan. Ik heb er een gevonden en geïnstalleerd, maar ik houd hetzelfde probleem.\r\n\r\nVersie: Nero Express 6.6.0.19d\r\n\r\nKan iemand mij uit de brand helpen?
Link naar reactie
De versie die bij branders wordt meegeleverd kan meestal niet alles wat de normale versie wel kan. Maar dan hoort het prg niet eerst vanalles te gaan doen en dan met een foutmelding te komen. Normaal krijg je metteen melding dat de gekozen functie niet werkt. Ik weet niet wat voor bestanden je tot video dvd wilt branden ,maar meestal gaat dat met een oem-versie alleen met de echte dvd bestanden ,en niet met mpg of divx file\'s.\nEr zal vast op de cd ook een handleiding staan ,en daar staat ook in wat de oem versie en wat de komplete versie kan.\nMischien staat daar ook in wat het probleem kan zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...