Ga naar inhoud

filmpjes


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Toch wel jammer dat er hier nu niet staat hoe fleur dit moet doen.\r\nDacht ik eindelijk een forum gevonden te hebben waarin wordt uitgelegd hoe ik de film van mijn JVC GR-DVP7 op mijn computer kan krijgen wordt het antwoord achtergehouden.\r\n\r\nHopelijk wil iemand alsnog even de moeite nemen om dit kort en bondig uit te leggen. \r\nIn ieder geval welke programma\'s je hier het best voor kan gebruiken.\r\n\r\nMijn grootste probleem is dat mijn pc de camera niet herkend. Niet als ik hem via USB aansluit maar ook niet via de S-Video kabel.\r\n\r\nMisschien iemand een idee????
Link naar reactie
Je moet hem ook via een FIREWIRE kabel aansluiten (als het tenminste een digitale kamera is.\nJe kunt dan met ieder videomontage prg de video opnemen (capturen ) en bewerken.\nVia usb kan het alleen maar met de bij de kamera meegeleverde prg.\nVia S-video kan meestal alleen maar met het prg wat bijdeze s-video aansluiting hoort ,en dat is dan meestal het TV kaart prg ,waar ook een optie voor opnemen bij zit.\nMaar FIREWIRE is het beste ,en werkt met alle montage prg\'s.\nEen firewire kabeltje zit niet standaard bij je kamera. ,en misschien zit er ook zo\'n aansluiting nog niet op je pc ,maar is er gemakkelijk met een uitbreidingskaart aan te brengen . Bij zo\'n kaart zit dan vaak ook het benodigde kabeltje ,en een montage prg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...