Ga naar inhoud

filmpjes


Anoniem2

Aanbevolen berichten

sterker nog als je een top kwaliteit opname hebt, bv: een hele goeie camera of een diditale opname van tv etc.\ndan kan je nog verder comprimeren.\n\nMet de juiste tools kan je best 2 tot 3 uur op een dvd5 zetten.\n\nMaar als de orginele opname niet zo\'n goeie kwaliteit is dan zou ik zo weinig mogelijk comprimeren,\nen als het mogelijk is het zelfs op een dvd9 branden.
Link naar reactie
Als je verder komprimeert gaat of de resolutie achteruit .of de bitrate ,dus wortd altijd de kwaliteit minder.\nJuist als de oorspronkelijke kwaliteit al niet best is kun je de dvd kwaliteit verlagen .In vhs kwaliteit kan er wel twee uur op een dvd.\nAls is de kamera nog zo\'n top ,de resolutie is altijd 720 x 576 25 fps ,tenzij je een High Defenition kamera hebt.(dit is ook gewoon de dvd kwaliteit)\n \nDe beste kwaliteit heb je als je zonder pc werkt en je kamera met de firewire rechtstreeks op een dvd recorder aansluit ,en dan ook weer maar een uur op de dvd (HQ instelling van de recorder)
Link naar reactie
op van die kleine bandjes, eehhhh ja natuurlijk die dingen??????\n\nFleur probeer volgende keer te starten bij het begin (iedereen ging er nu van uit dat het al op de pc stond).\ndus eerst de film(s) op pc zetten en dan op dvd zetten.\n\nIk heb hier zelf geen ervaring mee, maar begin eens met wat voor bandjes het zijn, welke camera je hebt (merk + type) en wat voor uitgangen zitten er op de camera.\npak de gebruiksaanwijzing er eens bij en lees ons wat voor.
Link naar reactie
Zoals Animal al schreef : heb je (of ken je iemand met) een dvd recorder \nhiermee bedoelen we dus een stand alone, oftewel een losse dvd recorder die je bij je tv hebt staan (ipv een vhs video recorder)\nDit is de makkelijkste manier.\n\nAls je het toch op je pc wilt doen moet je deze aansluiten en dan een of ander opname programma hebben (hier heb ik zelf totaal geen ervaring mee).\n\nHoe dan ook moet je als eerste opzoek naar een kabeltje van je camera naar de recorder of naar je pc.
Link naar reactie
[QUOTE=Modje;295353]Is inderdaad niet de bedoeling om dit forum te gebruiken en daarna daadwerkelijke oplossingen via mail uit te wisselen.\r\nZet ze dan op z\'n minst ook hier neer.[/QUOTE]\r\n\r\nFijn dat ik iemand wil helpen.....via hier duurt dit gigalang.....maar ok voor Fleur dan.....ik mag je schijnbaar via de mail niet helpen dus zal je iemand moeten zoeken die je hier alle antwoorden geeft want ik zie dat niet zitten en die tijd heb ik ook niet om steeds te checken hier helaas.\r\nVideobewerking is een complex iets en niet zo 1 2 3 uit te leggen dus......succes Fleur en als je hulp nodig hebt dan mail alsnog maar (tot nu toe niks gezien)\r\n\r\nMensen bedankt voor de commentaren.....al die forum comments hadden ook gebruikt kunnen worden om te helpen!!!
Link naar reactie
[QUOTE=wionline;296217]Fijn dat ik iemand wil helpen.....via hier duurt dit gigalang.....maar ok voor Fleur dan.....ik mag je schijnbaar via de mail niet helpen dus zal je iemand moeten zoeken die je hier alle antwoorden geeft want ik zie dat niet zitten en die tijd heb ik ook niet om steeds te checken hier helaas.[/QUOTE]\r\n\r\nhet mag wel, alleen als je/ze een antwoord heeft dat je/ze die hier ook neerzet zodat andere mensen die misschien een keer met de zelfde vraag komt dat die het antwoord dan krijgen gelijk en dan niet weer een topic hoeven te openen.
Link naar reactie
Ik begrijp wel dat jullie waarschijnlijk bedoelen dat je eigenlijk alles hier zou moeten plaatsen ook voor andere die met hetzelfde probleem zitten. Maar het is voor mij natuurlijk heel erg fijn dat iemand me direct wil helpen want het is nu eenmaal lastig en vrij langdradig ales je hier alles uit moet leggen. Bedankt wionline dat je de moeite neemt !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...