Ga naar inhoud

avi omzetten in dvd bestand in ... 48 uur?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb de verschillende tutorials gelezen hoe ik een avi bestand kan omzetten naar een dvd bestand. Ik wilde een avi bestand van de computer op een dvd schijf zetten zodat ik deze op een stand alone dvd speler zou kunnen afspelen. Dat is niet eenvoudig, zeg. Op divxstart.com , breekpunt.nl, helpmij.nl, techzine.nl. Overal staan tutorials, maar geen van alle hebben me opgeleverd dat ik nu avi bestanden om kan zetten naar dvd bestanden. Ik was bezig met de tutorial van divxstart, maar dan heb je dus al 9 programma\'s voor nodig waarvan de linken om ze to downloaden steevast niet meer werken. Daarna geprobeerd de tutorial van [url]http://www.xs4all.nl/~ronh/dv/naar-dvd.htm[/url], want dan heb ik maar twee programma\'s nodig. Weer programma\'s geïnstalleerd en op zich ging dat goed totdat het programma tmpgencoder het avi bestand gaat omzetten in dvd bestand. Dat duurt 48 uur. Ik heb een pentium 3 computer, geen snelle, dure computer dus, maar ik vind dit wel erg lang gaan duren. Wat kan ik doen? Wie heeft tips?\r\n\r\ngroet Richard
Link naar reactie
Het branden duurt niet zo lang ,,het gaat om het omzetten van divx naar video dvd.\nDe juiste versie van nero ,of van roxio easy cd/dvd creator doen dat in een handeling ,en er zijn helemaal geen tutorials bij nodig.\nDe snelheid is erg afhankelijk van de komputer ,maar 48 uur lijkt me wel erg lang ,maar video bewerken -omzetten duurt altijd wel lang ,en kun je het beste s\'nachts doen . Met een beetje geluk is dan s\'morgens je film klaar.
Link naar reactie
[quote=Animal;294179]Het branden duurt niet zo lang ,,het gaat om het omzetten van divx naar video dvd.\nDe juiste versie van nero ,of van roxio easy cd/dvd creator doen dat in een handeling ,en er zijn helemaal geen tutorials bij nodig.\nDe snelheid is erg afhankelijk van de komputer ,maar 48 uur lijkt me wel erg lang ,maar video bewerken -omzetten duurt altijd wel lang ,en kun je het beste s\'nachts doen . Met een beetje geluk is dan s\'morgens je film klaar.[/quote]\n\nAls je zijn berichtje goed leest, geeft hij aan dat hij op een Pentium 3 processor werkt. Dan kan het inderdaad wel eens erg lang duren, ja, vooral met de nieuwere versies van DivX, die nogal processor-intensief zijn. Goed kans dat, als hij het DivX bestand afspeelt, de processor ook vrij zwaar belast wordt, gewoon omdat de codec vrij zwaar is.
Link naar reactie
sta er ook niet van te kijken (die 48 uur) als ik zelf een dvd hercodeer doet\nmijn pc er ong. 8 uur over (dvd-->mp4 [264 codec]).\n\nJe zou kunnen kijken of je je pc kan upgraden, bv meer geheugen of nog belangrijker een snellere processor.\n\nAls je dat niet wil hier nog wat tips:\n-start je pc zo kaal mogelijk op, dus zoveel mogelijk processen uit zetten\n-gooi die internet kabel er uit en zet je virus scanner helemaal uit.\n-ook evt andere realtime scanners uit (bv ad-watch, microsoft antispyware)\n-heb je nog meer dingen die uit zichzelf dingen proberen te doen (bv een desktop zoekmachine) uit ermee.\n-defragmenteer je harde schijf (schijven)\n-zet bij energie beheer je harde schijf op nooit uit\n\nsucces\n\nPs je kan bij taakbeheer heel snel zien wat energie vreters zijn
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...