Ga naar inhoud

avi naar dvd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik kan divx of avi film omzetten naar dvd formaat (video ts) en op dvd branden .Dit is geen probleem.\r\nIk kan ook nl ondertiteling bij de avi of divx film zetten (vob sub).\r\nMaar als ik deze omzet met een converter dan zet hij de film om maar hij \"neemt\" de ondertiteling niet mee, dus als de film is omgezet dan heb ik geen ondertiteling meer :o .\r\nWeet iemand soms hoe je dit kan verhelpen of met een ander convert programma.\r\nMVG\r\n\r\nMike Mast :) \r\n\r\n[email]Mikemast22@hotmail.com[/email]
Link naar reactie
Op de website [url]http://www.divxworld.nl/[/url] kun je daarover veel informatie vinden. Er word zelfs uitgelegd hoe je selecteerbare ondertiteling aan een reeds gebrande dvd kunt toevoegen.\r\n\r\nIn verband met spam en dergelijke is het raadzaam om je emailadres uit je bericht te verwijderen. Voor persoonlijke berichten (of het uitwisselen van emailadressen) kun je beter gebruik maken van de optie voor priveberichten hier op het forum.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...