Ga naar inhoud

Nero gaat steeds terug naar beginscherm


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo beste forumers!\r\nIk ben sinds een paar dagen in een ernstige strijd verwikkeld met mijn pc! Om precies te zijn het programma Nero! (6. huppeldepup)\r\nEen paar dagen geleden zou ik \"even\" een brandertje inbouwen:cool: Brander zit en toen Nero nog en branden maar (liar) \r\nHet programma heb ik inmiddels een keer of 6 installed en weer verwijderd, gewisseld met een andere versie ge-update en steeds weer t zelfde probleem. Zodra ik muziekbetsanden naar het programma toe wil slepen gaat het programma terug naar het beginscherm :mad: en ik weet t ondertussen echt niet meer. Heeft iemand hier en verklaring en mooier nog een oplossing voor?????\r\nBij voorbaat mijn grootste dank:mrgreen:
Link naar reactie
done.........\r\n\r\nJah ik heb vaker gebrand! \r\nKwam er onlangs achter dat ik een dvd-speler had ipv een brander. Dus nu de cd brander er weer in gezet.Jah hij speelt ook gewone cd\'s af.\r\nWat er gebeurt is dat ik nero open, aangeef dat ik cd wil branden, muzieknootje aanklik en op het moment dat ik bestanden naar t scherm kan halen die ik wil gaan branden klapt ie dicht en gaat terug naar beginscherm........ Ik ben inmiddels een beetje uitgeput qua ideeën.................
Link naar reactie
ik neem aan dat het nu je je cd-brander weer terug gezet heb ook nog steeds niet werkt.\n\nheb je de brander wel eens opnieuw geinstaleerd,\nzowel hardware als software (kabels goed aandrukken).\nword ie in apparaatbeheer wel herkent als brander\nheb je van de dvd speler de bijbehoorende progjes geinstaleerd\ndrivers ervan af gehaald.\n\nkan je wel via windows branden, of een ander programma
Link naar reactie
[QUOTE]Wat er gebeurt is dat ik nero open, aangeef dat ik cd wil branden, muzieknootje aanklik en op het moment dat ik bestanden naar t scherm kan halen die ik wil gaan branden klapt ie dicht en gaat terug naar beginscherm.[/QUOTE]\n\nNaast de vragen van turn:\n\nJe gebruikt dus Nero Start Smart (het muzieknootje...)\nWelke bestanden probeer je te slepen... mp3?
Link naar reactie
[QUOTE=turn;293049]ik neem aan dat het nu je je cd-brander weer terug gezet heb ook nog steeds niet werkt.\r\n\r\nheb je de brander wel eens opnieuw geinstaleerd,\r\nzowel hardware als software (kabels goed aandrukken).\r\nword ie in apparaatbeheer wel herkent als brander\r\nheb je van de dvd speler de bijbehoorende progjes geinstaleerd\r\ndrivers ervan af gehaald.\r\n\r\nkan je wel via windows branden, of een ander programma[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nde dvd speler heb ik er uit gemoved en de brander zit. Die heeft t in mn oude pc altijd goed gedaan evenals nero. Het apparaat is herkend en ik heb ook de updates binnengehaald. Een ander programma heb ik nog niet geprobeerd!
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;293051]Naast de vragen van turn:\r\n\r\nJe gebruikt dus Nero Start Smart (het muzieknootje...)\r\nWelke bestanden probeer je te slepen... mp3?[/QUOTE]\r\n\r\nJah (probeer) startsmart te gebruiken ;) De muziekbestanden die ik wil slepen hebben een vierkantje met wiebeltje erin, weet niet eigenlijk of dat mp3 is, volgens mij staat dat tekentje voor ieder muziekbestandje en was nooit een probleem....... en nog voordat ik goed en wel begin met slepen klapt ie weer dicht.\r\nOp deze pc heb ik nog niet eerder gebrand, maar met deze brander wel toen die in een andere pc zat.\r\nIk denk zelf eigenlijk aan een sort off conflict??
Link naar reactie
wat voor een tekentje er voor je muziekbestand staat dat maakt niet uit\ndat geeft alleen maar aan , aan welk programma het gelinkt is.\n(als je muziek normaal afspeelt met winamp ziet het er anders uit dan waneer je standaard speler wmp is).\n\nprobeer eens achter de extensie te komen van het (muziek)bestand.\nik zou me voor kunnen stellen dat het bv een mp4 is (ja deze zijn er ook in muziek). hetzelfde geld bv voor ogg vorbis\nals je dan winamp gebruikt en deze heeft er een plugin (lees codec) voor en nero heeft deze niet dan heb je met branden een probleem.\n\nkijk ook eens wat de geluidsopnamesnelheid is (eigenschappen-->tab samenvatting-->geavanceerd) er staat me vaag iets bij dat nero wel eens problemen heeft gehad met 48 KHz ipv de gebruikelijke 44 Khz.\nprobeer eens iets te branden wat je al eerder gebrand hebt.\n\nen nogmaals probeer eens te branden met windows
Link naar reactie
:)en het is....mp3!\r\n\r\nIets branden wat al eerder gelukt gaat niet lukken simpelweg omdat dit niet meer op de pc staat. Ik heb sinds een paar maanden een andere pc en tot op heden nog geen tijd gehad om te branden. Vorige pc is overleden inclusief alle muziek :( \r\nDeze pc is bij elkaar geveegt en nu dus dit....\r\nBranden met windows.....heb ik nog nooit gedaan en moet ik me dus even in gaan verdiepen. Dat wordt vanavond! \r\n\r\nIk laat jullie weten wat de uitkomst is en heel fijn dat jullie zo meedenken. Opties van Nero ga ik ook nog eens nader bekijken als ik dan toch bezig ben met slim zijn :rolleyes: \r\ngroetjes tot zo ver
Link naar reactie
Hallo allen,\r\nDank voor alle hulp en de eerste ceedees rollen reeds van de pers! Ik denk dat het de versie geweest is, want heb inderdaad al het oude verwijderd en andere versie op gezet en hij loopt nu als een zonnetje. Het is een versie uit de 7 serie Nero Burning Rom en enige waar ik nog niet uit ben is schrijfsnelheid. Die lijkt vooralsnog niet in te stellen. :confused: \r\n\r\nHeel erg bedankt voor het mee denken en ik heb weer wat geleerd!\r\nvriendelijke groet,\r\nAngenita
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...