Ga naar inhoud

Geluid bij avi-bestanden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

eh ja dat kan , maar dat is dusdanig lastig dat ik er niet aan zou beginnen.\nzowel in een dvd als avi (neem aan dat het 1 van de 2 is) is het geluid gelinkt aan het beeld.\nik kan uiteraard niet inschatten hoe goed jij bent met de pc.\n\nde tweede vraag of je ergens het goede (engelse) audiospoor kan downloaden, ik durf het niet te zeggen. ze zeggen wel eens dat alles te vinden is op internet, maar ik ben bang dat het zoeken hiernaar langer duurt dan het opnieuw downloaden van de hele film maar dan de goeie versie.\n\nbdw weet je wel zeker dat er niet meerder audio sporen op staan \nin een hoop spelers is het gewoon ff het juiste knopje omzetten (en de speler er de tijd voor te geven om \'m in te laden, kan wel eens 5 seconden duren).\nals het een dvd is kan je het ook controleren in dvdshrink.
Link naar reactie
Het is een avi-bestand, dus het is hoogstwaarschijnlijk dat er slechts 1 taal op staat, tenzij ik niets ken van avi natuurlijk.\r\nDe audiostream onderbreken is op zich geen probleem, dat lukt wel, maar een site vinden waar ik de audio kan downloaden, dat is een ander paar mouwen, tot nu toe heb ik nog niets gevonden.\r\n\'k zou hem wel opnieuw willen downloaden, maar \'k zit al aan mn downloadlimiet, en dan moet ik nog een maand wachten om hem te downloaden, daarom dat ik voor deze oplossing kies.\r\nToch bedankt voor je poging tot hulp.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...