Ga naar inhoud

Beeld "Deze Computer" veranderen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=computerproblemen;291577]ja, ik neem aan dat tiles naam is ofzo[/quote]\n\nTwee dingen die je dan even moet controleren:\n1) - Rechtsklik eens op de achtergrond, kies dan \"pictogrammen schikken op\" en vink daar de optie \"In groepen weergeven\" aan. Die zal bij jou waarschijnlijk uit staan.\n2) - In datzelfde menuutje kies je vervolgens voor schikken op \"Type\".\n\nDit probleem heb ik namelijk ook al eens gehad, en dit was toen mijn oplossing. Die instelling voor \"Tegels\" of \"Miniatuurweergaven\", of wat je daar allemaal nog meer in hebt staan, heeft daar verder geen invloed op. Zolang je tenminste maar niet voor \"Lijst\" of \"Details\" kiest, tenminste.
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;291581]Twee dingen die je dan even moet controleren:\r\n1) - Rechtsklik eens op de achtergrond, kies dan \"pictogrammen schikken op\" en vink daar de optie \"In groepen weergeven\" aan. Die zal bij jou waarschijnlijk uit staan.\r\n2) - In datzelfde menuutje kies je vervolgens voor schikken op \"Type\".\r\n\r\nDit probleem heb ik namelijk ook al eens gehad, en dit was toen mijn oplossing. Die instelling voor \"Tegels\" of \"Miniatuurweergaven\", of wat je daar allemaal nog meer in hebt staan, heeft daar verder geen invloed op. Zolang je tenminste maar niet voor \"Lijst\" of \"Details\" kiest, tenminste.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb nog een probleempje.\r\nIk kan niet op \"ingroepen weergeven\" klikken zodat die aangaat want die staat nu uit\r\n\r\ngr joey
Link naar reactie
[QUOTE=computerproblemen;291604]Ik heb nog een probleempje.\r\nIk kan niet op \"ingroepen weergeven\" klikken zodat die aangaat want die staat nu uit\r\n\r\ngr joey[/QUOTE]\r\n\r\nDit probleem heb ik nu opgelost. alleen nu het volgende.\r\nAls je naar de meegeposte afbeelding kijkt weet je wel wat ik bedoel.\r\nHoe los ik dit op??\r\n\r\ngr joey
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...