Ga naar inhoud

Mijn DVD brander leest niks meer.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn DVD brander leest geen gebrande en orginele dvd\'s/cd\'s meer... als er geen cd/dvd inzit en ik klik erop word die gewoon geopend normaal komt er een melding te staan:\r\n\"Plaats een schijf of een andere geschikt medium in Station F:\"\r\n\r\nweet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat hij weer dvd\'s/cd\'s leest?\r\n\r\nAlvast bedankt,
Link naar reactie
****Oke, ik heb de schijf verwijderd en vervolgens de computer opnieuw opgestart, als die weer is opgestart geeft de computer niks aan maar als ik naar \"Deze Computer\" ga staat de schijf er wel weer gewoon bij maar hij leest nog steets geen Dvd\'s/Cd\'s wat moet ik nu doen ??****\r\n\r\n\r\n\r\noke, dat ga ik nu proberen
Link naar reactie
kan het dan misschien aan de stekkers gelegen hebben of is het nu idd einde verhaal cd/dvd drive?\r\nals deze het altijd deed en plots stopt zonder dat de kast open is geweest is het meestal een deffect.\r\naangezien die dvd branders niet echt vreselijk duur zijn zal repareren geen optie zijn.\r\nmaar je hebt nu een externe las ik, denk je echt dat het daar aan lag?\r\nextern of intern gaan er wel eens cd/dvd drive\'s stuk dus....\r\nmaar in ieder geval succes.
Link naar reactie
dit slaat dus echt nergens meer op :S, ik heb een externe brander aangeschaft. \r\nik doe er een lege dvd in en kijk bij disc info, daar word gezegt dat er een lege DVD+R in zit een goed teken dus. Vervolgens doe ik \"DVD video\" maken en vervolgens sleep ik de bestanden in nero, druk op burn en er gebeurd niks naar 1 minuutje ongeveer zegt die dat er geen lege dvd in zit :S :@
Link naar reactie
moet je in nero misschien het medium veranderen waar nero naartoe moet schrijven.\r\nmisschien wil nero nog steeds naar de oude situatie schrijven.\r\nhelaas heb ik geen ervaring met externe branders en zo.\r\nis er veel verschil in hoe een externe brander wordt weergegeven in windows t.o.v. en interne?\r\nis het USB?\r\nzoals bij interne drive\'s je in de eigenschappen van de drive die je kan openen via een rechtsklik in Deze computer op de drive en op eigenschappen te klikken en in tabblad opnemen de optie \"op dit station mogen opnamen op cd worden gemaakt\" aanvinken.\r\nmisschien dat je er wat aan hebt.\r\nsucces.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...