Ga naar inhoud

Regelbreedte Word Pad


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nAls ik in Word Pad een regel typ, dan blijft je maar doortypen.\r\n\r\nWat moet ik doen om er voor te zorgen dat na een x aantal cm de zin op de volgende regel verder gaat zonder gebruik te maken van de enter toets? Bij Word gaat de zin automatisch over verder naar een nieuwe regel als het papier \"op\" is (in de breedte gezien dan).
Link naar reactie
Word gebruiken en opslaan als RTF. Kun je \'t ook openen in Wordpad.\r\n\r\nDit verklaart gelijk waarom de tekstverwerker uit het Office-pakket van Microsoft zo populair is.\r\n\r\nAls je toch Wordpad wilt gebruiken, open dan het menu Opties eens onder Beeld. Op het tabblad Rich Text aldaar kun je de terugloopinstelling instellen. Kies dan voor Terugloop volgens liniaal.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;290019]Word gebruiken en opslaan als RTF. Kun je \'t ook openen in Wordpad.\r\n\r\nDit verklaart gelijk waarom de tekstverwerker uit het Office-pakket van Microsoft zo populair is.\r\n\r\nAls je toch Wordpad wilt gebruiken, open dan het menu Opties eens onder Beeld. Op het tabblad Rich Text aldaar kun je de terugloopinstelling instellen. Kies dan voor Terugloop volgens liniaal.[/QUOTE]\r\n\r\nEen kennis van mij voreg mij deze vraag en die heeft (voor zover ik weet) geen Word, dus ik ga de laatste oplossing even uitproberen. Bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...