Ga naar inhoud

Geen geluid youtube en googlevideo.


Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
Het volgende van een engelse site afgeplukt. Werkte bij ons prima.\r\n\r\nStart\r\nUitvoeren\r\nType “regedit” \r\nEnter\r\n\r\nLinkerkant surfen tot je het volgende bereikt:\r\nMy Computer\\HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows NT\\CurrentVersion\\Drivers32\r\n\r\nNaar de rechterkant en klik rechtermuisknop dan “nieuw”\r\n\r\nKlik op “tekenreekswaarde”\r\nType “wavemapper” enter\r\nOp wavemapper staan en dan enter\r\nType “msacm32.drv” enter\r\n\r\nSluit de editor. Geen herstart. Alles werkt.\r\n\r\nSucces
Link naar reactie
Hoi,\r\n\r\nIk heb net gisteren hetzelfde probleem opgelost.\r\nBij mij was er sprake van dat er een instelling niet helemaal goed stond in mijn Asus/Realtec soundmanager. Ik had het programma per ongelijk verwijdert. Ik weet niet of jij een Asus onboard geluid kaart hebt of een Realtec AC\'97 kaart.\r\nZoja: zoek dan naar het programma Soundman op je PC of download de laatste driver van je geluidskaart.\r\nOpen het programma en kijk of er bij optie Sound Effect de optie \"none\" aanstaat. Zoja: verander deze in bijvoorbeeld \"room\". Optie \"room\" geeft het beste geluid naar mijn mening zonder al te veel galm.\r\n\r\nHopelijk werkt dit voor je.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
[QUOTE=Feyenoord1;295469]Het volgende van een engelse site afgeplukt. Werkte bij ons prima.\r\n\r\nStart\r\nUitvoeren\r\nType “regedit” \r\nEnter\r\n\r\nLinkerkant surfen tot je het volgende bereikt:\r\nMy Computer\\HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows NT\\CurrentVersion\\Drivers32\r\n\r\nNaar de rechterkant en klik rechtermuisknop dan “nieuw”\r\n\r\nKlik op “tekenreekswaarde”\r\nType “wavemapper” enter\r\nOp wavemapper staan en dan enter\r\nType “msacm32.drv” enter\r\n\r\nSluit de editor. Geen herstart. Alles werkt.\r\n\r\nSucces[/QUOTE]\nBedank buddy, Ik had ook het probleem met geen geluid op internet. Kon alles afspelen maar geen geluid. Had wel geluid met mediaplayer normaal maar van internet..Nada.\r\nDus engels zeg niets, het werk
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
[QUOTE=Feyenoord1;295469]Het volgende van een engelse site afgeplukt. Werkte bij ons prima.\r\n\r\nStart\r\nUitvoeren\r\nType “regedit” \r\nEnter\r\n\r\nLinkerkant surfen tot je het volgende bereikt:\r\nMy Computer\\HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows NT\\CurrentVersion\\Drivers32\r\n\r\nNaar de rechterkant en klik rechtermuisknop dan “nieuw”\r\n\r\nKlik op “tekenreekswaarde”\r\nType “wavemapper” enter\r\nOp wavemapper staan en dan enter\r\nType “msacm32.drv” enter\r\n\r\nSluit de editor. Geen herstart. Alles werkt.\r\n\r\nSucces[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt werkte perfekt voor mij, nu weer geluid gelukkig:grin::grin::grin:\r\nsuper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 8 maanden later...
Onwijs Bedankt voor deze Info.\r\nkheb weer perfect geluid\r\nWerkt superr !!\r\n:D\r\n\r\nOorspronkelijk geplaatst door Feyenoord1 \r\nHet volgende van een engelse site afgeplukt. Werkte bij ons prima.\r\n\r\nStart\r\nUitvoeren\r\nType “regedit” \r\nEnter\r\n\r\nLinkerkant surfen tot je het volgende bereikt:\r\nMy Computer\\HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Win dows NT\\CurrentVersion\\Drivers32\r\n\r\nNaar de rechterkant en klik rechtermuisknop dan “nieuw”\r\n\r\nKlik op “tekenreekswaarde”\r\nType “wavemapper” enter\r\nOp wavemapper staan en dan enter\r\nType “msacm32.drv” enter\r\n\r\nSluit de editor. Geen herstart. Alles werkt.\r\n\r\nSucces
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...