Ga naar inhoud

schokkerig beeld op dvd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem.\r\nIk ben bezig om alle oude filmpjes te bewerken en op dvd te zetten, gebruik hiervoor studio 10.\r\nIk heb eerst alle digitale 8mm bantjes gedaan, dit is allemaal zeer goed gegaan en staat allemaal mooi op dvd. Nu ben ik toe aan de oudere video\'s, deze staan op een videoband en kliene VHS bandjes. Ik heb ze eerst in de videorecorder op de computer, in schijf F gezet. Als ik het nu met mijn windows media player bekijk is het beeld vrij scherp en niet schokkerig. Maar nu ga ik het bewerken en branden met studeo 10, en het beeld is onduidelijk en schokkerig.\r\nNu heb ik gehoord dat het te maken kan hebben met digitaal en analoog.\r\nWat kan ik hieraan doen om het goed op dvd te krijgen? of moet ik iets veranderen in de instellingen?\r\nGraag zou ik een oplossing horen.\r\n\r\nBedankt. A de Jong
Link naar reactie
Welke versie wordt er gebruikt? Studio 10 of Studio 10+?\r\nAan te raden eerst alle updates op Studio 10 uit te voeren. \r\nThans zijn de volgende updates beschikbaar bij Studio:\r\nDC10plushardware\r\nStudio10_5 full\r\nStudio10_ 5_2\r\nStudio10_6_0\r\nStudio10_7_0\r\n\r\nDe updates allemaal uitvoeren in deze volgorde. \r\n\r\nAndere oplossing: branden in Nero.\r\n\r\nsucces.\r\nTon Bal
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...