Ga naar inhoud

dvd brander heel erg langzaam


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn dvd brander brand dvd\'s heel langzaam terwijl ik kies voor een snelheid van 12x te branden en de dvd kan op een snelheid van 16x gebrand worden. Ik brand met nero 7 premium. Mijn systeem is een pentium 4 2.4ghz, 512mb ddr ram , dvd brander is een asus DRW-1608P. En ik heb het ide kabel gewisseld voor een nieuwe maar bleef het zelfde en als ik het brander in een andere pc aansluit dan brand die wel op de gewenste snelheid met de zelfde type dvd,s\r\nBedankt
Link naar reactie
wahahahahha. das ff grappig. ik had precies dezelfde hardware op mijn oude pc die ik 2 weken geleden weggegooid heb. Hoe dan ook daar licht jou probleem verder niet aan. Want hij zou gewoon snel moeten kunnen branden.\r\n\r\nVolgens mij heb ik dit ook ooit gehad. Maar toen werd er een andere dvd speler ingezet omdat er gewoon iets niet in orde was. Technisch was er iets kapot ofzo. Misschien heb jij het zelfde probleem. Maar ik zou eerst maar eens w8en totdat iemand met meer verstand je ermee kan helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...