Ga naar inhoud

Stereo set met harde schijf.


Aanbevolen berichten

Als eerste weet ik niet helemaal zeker op ik dit hier moet posten (anders moet webmaster maar even verplaatsen;)), maar de meeste computeraars weten ook wel het één en ander af van andere electronica.\r\n\r\nHet geval is dat ik op zoek ben naar een stereo-set met harde schijf waar ik eenvoudig mijn muziek naar toe kan kopieren. Zonder tussenkomst van de pc dus. Voor zover ik weet is alleen de Phillips Steamium op de markt.\r\nMaar die heeft te kleine boxen voor de hele woonkamer. Je kunt er wel grotere boxen op aansluiten maar daar de Streamium heeft te weinig vermogen om goed te versterken.\r\n\r\nPhillips Steamium\r\n[img]http://www.electronicscout24.de/articles/234/827060209163638234n.jpg[/img]\r\n\r\nIk zat al te denken aan een DVD-recorder met harde schijf. Maar kunnen die ook audio cd\'s rechtstreeks rippen naar de harde schijf? En het is een nadeel dat je altijd je TV aan moet zetten.\r\n\r\nWeten jullie nog een goede oplossing voor dit luxe probleem? ;) Zijn er nog andere systemen op de markt die aan mijn wensen voldoen?
Link naar reactie
Hmm, dat is idd wel een idee ja! Maar volgens mij zit er geen line out op:\n\nSpecs: [url]http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/consumer__RS_CONCEPT__R_STREAMIUM/HOME_ENTERTAINMENT_GR_NL_CONSUMER/AUDIO_SYSTEMS_CA_NL_CONSUMER/product/WAS700_22_NL_CONSUMER/catalog.jsp?activeTab=specifications&concept=SB30000002&language=nl&country=NL&catalogType=CONSUMER&proxybuster=NEVIEMPJ0N5B3J0RMRESHQFHKFSEKI5P[/url]
Link naar reactie
Dat philips apparaat kun je volgens mij gewoon op je stereo installatie aansluiten .Er zijn ook verschillende van philips ,maar ze zijn in iedergeval heel erg duur.\nOok zijn \"media-spelers\" wat gewoon eigenlijk externe hd\'s zijn met tv en audio aansluiting ,zeer geschikt. Deze worden van diverse merken verkocht .\nEr zijn er die via je netwerk met je pc verbonden kunnen zijn (zo werkt de philips ook) en er zijn er die je op de pc moet aansluiten om de muziek ,films en foto\'s er op te zetten ,waarna je de pc niet meer nodig hebt en het ding gewoon op je tv ,en/of stereo aansluit.\nIk heb er een van Freecom ,160 gig . Werkt perfect . Speelt mp3 ,,jpeg ,,video (dvd file\'s ,mpg file\'s en somige divx file\'s)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...