Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2007 Delen Geplaatst: 10 januari 2007 Als eerste weet ik niet helemaal zeker op ik dit hier moet posten (anders moet webmaster maar even verplaatsen;)), maar de meeste computeraars weten ook wel het één en ander af van andere electronica.\r\n\r\nHet geval is dat ik op zoek ben naar een stereo-set met harde schijf waar ik eenvoudig mijn muziek naar toe kan kopieren. Zonder tussenkomst van de pc dus. Voor zover ik weet is alleen de Phillips Steamium op de markt.\r\nMaar die heeft te kleine boxen voor de hele woonkamer. Je kunt er wel grotere boxen op aansluiten maar daar de Streamium heeft te weinig vermogen om goed te versterken.\r\n\r\nPhillips Steamium\r\n[img]http://www.electronicscout24.de/articles/234/827060209163638234n.jpg[/img]\r\n\r\nIk zat al te denken aan een DVD-recorder met harde schijf. Maar kunnen die ook audio cd\'s rechtstreeks rippen naar de harde schijf? En het is een nadeel dat je altijd je TV aan moet zetten.\r\n\r\nWeten jullie nog een goede oplossing voor dit luxe probleem? ;) Zijn er nog andere systemen op de markt die aan mijn wensen voldoen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2007 Ik ken de Phillips Steamium niet,\nmaar als deze een line-out heeft, kun je altijd een zwaardere (eind-/geintregeerde-) versterker erop aansluiten.\nEn van daaruit naar een stel grotere luidsprekers \n:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2007 Hmm, dat is idd wel een idee ja! Maar volgens mij zit er geen line out op:\n\nSpecs: [url]http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/consumer__RS_CONCEPT__R_STREAMIUM/HOME_ENTERTAINMENT_GR_NL_CONSUMER/AUDIO_SYSTEMS_CA_NL_CONSUMER/product/WAS700_22_NL_CONSUMER/catalog.jsp?activeTab=specifications&concept=SB30000002&language=nl&country=NL&catalogType=CONSUMER&proxybuster=NEVIEMPJ0N5B3J0RMRESHQFHKFSEKI5P[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2007 Wat dacht je van het merk hifidelio, dan heb je wel kwaliteit en hoef je alleen je cdspeler te vervangen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 Dat philips apparaat kun je volgens mij gewoon op je stereo installatie aansluiten .Er zijn ook verschillende van philips ,maar ze zijn in iedergeval heel erg duur.\nOok zijn \"media-spelers\" wat gewoon eigenlijk externe hd\'s zijn met tv en audio aansluiting ,zeer geschikt. Deze worden van diverse merken verkocht .\nEr zijn er die via je netwerk met je pc verbonden kunnen zijn (zo werkt de philips ook) en er zijn er die je op de pc moet aansluiten om de muziek ,films en foto\'s er op te zetten ,waarna je de pc niet meer nodig hebt en het ding gewoon op je tv ,en/of stereo aansluit.\nIk heb er een van Freecom ,160 gig . Werkt perfect . Speelt mp3 ,,jpeg ,,video (dvd file\'s ,mpg file\'s en somige divx file\'s) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 [QUOTE=Black Eagle;286052]Wat dacht je van het merk hifidelio, dan heb je wel kwaliteit en hoef je alleen je cdspeler te vervangen.[/QUOTE]\r\n\r\nDeze ziet er zeer netjes uit! Kan deze ook de audio rechtstreek naar de harde schijf kopieren zonder tussenkomst van de pc?! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 Bij BCC op dit moment ook een philips ding (ik weet niet welke type) met een 160 gig hd aan boord ,van ruim 400 euro voor nu 199 euro. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2007 Lees maar eens de testen van die highfidelio cd/rip /harddiskspeler en je zult zien dat dit echt kwaliteit is. Maar zit wel een duur prijskaartje aan! plus minus 900 euro voor de 80 gig versie en 1100 euro voor de 160 gig versie. Ik weet niet wat je budget is? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen