Ga naar inhoud

Ondertiteling....


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hey,\r\nik heb net de nieuwe james bond gedownload en nu had ik een vraagje.\r\nik krijg toen ik hem downloade 9 bestandjes. \r\n4 daarvan waren backups van de IFO ( hier staat wel ondertiteling onder maar de grootes varieren van 8 kb tot 90 kb)\r\ndie andere 5 bestandjes waren de hoofdfilm(hier stond geen ondertiteling onder)\r\ndit zijn VOB bestanden.\r\nnu kan ik die backups niet op een dvd branden en die 5 bestandjes wel. maar ik wil de film met ondertiteling.\r\nNu heb ik van alles geprobeerd maar ik krijg geen ondertiteling onder die 5 bestandjes.\r\nAls iemand weet hoe ik hem met ondertiteling op een dvd\'tje zet zou ik dat graag willen weten.\r\nIs het trouwens goed dat ik het met nero vision brand op een dvd?????\r\ngr bas
Link naar reactie
Om discussies te voorkomen:\n(uit de [url=http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=21346][COLOR=Blue]Uit de huisregels[COLOR=Black]][/url][/COLOR][/COLOR]\n[quote]Films downloaden bijvoorbeeld, is officieel legaal maar het is niet de bedoeling dat dit forum een uitwisselplaats wordt voor films, MP3’s, Warez en dergelijke. Deze dingen worden wél illegaal aangeboden al zijn ze legaal te downloaden. Dit is een forum om elkaar te helpen met computerproblémen, niet om illegaal geplaatste computerdownloads uit te wisselen.[/quote]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...