Ga naar inhoud

Gezocht Lanner(s) voor home LAN party


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedendag,\n\nGemiddeld 1x in de 2 maanden hou ik samen met anderen een gezellige lan \nparty bij mij thuis.\nDoor verandering van omstandigheden zijn we nu op zoek naar 2 LANNERS.\n\nIk ben door de ruimte gelimiteerd tot een groepje van maximaal 5 personen. \ngezelligheid en vooral veel lol in het gamen staat bij ons voorop. Je kan geen prijzen winnen, maar wat we bieden is dus:\neen leuke dag of weekend tegen elkaar gamen.\nBij tevredenheid van beide partijen kunnen we dit dan eens vaker herhalen.\n\nWe hebben niet veel eisen maar enkele eisen die we stellen zijn:\n1.We zoeken iemand vanaf + - 20 jaar\n2.Iemand die in zeeland woont geniet onze voorkeur, bij voorkeur omgeving vlissingen/Middelburg. Maar buiten zeeland mag ook\n3.Redelijke pc die de hedendaagse spellen kan afspelen.\n\nSpreekt je dit aan of ben jij diegene die wel zin heeft om met ons een potje \nte schieten of racen?\nstuur dan een mailtje aan [email]pcfanaat@hotmail.com[/email]\n\nzet in je mail o.a.:\n-Je leeftijd en woonplaats\n-Welke games je voorkeur naar uit gaan\n-Iets over je persoonlijkheid.\n\nJe mail word dus bekeken om te kijken of er van onze kant ook interesse is en zullen je mail altijd netjes terug beantwoorden.\nMocht er interesse zijn van onze kant dan laten we je dit weten en leggen we je de verdere huisregels en wellicht dat we al snel een datum prikken!\n\nsucces!\n\nAlex
Link naar reactie
De reden dat ik of we + - 20 jaar zeggen is :\n \n1 we zoeken een vaste persoon voor te lannen, bijvoorkeur eigen vervoer\n2 jongeren hebben hele andere interesses, denk hierbij aan scooters, school, uitgaan, hobby\'s \n3 jongeren moeten vaak toestemming van ouders krijgen.\n \nWe hebben dit goed overwogen en zijn zo tot deze conclusie gekomen. \nMocht je in de buurt wonen en geen vervoer hebben dan kunnen we je ophalen.\n \nen met + - bedoel ik dat 18 ook mogelijk is, maar jonger willen we niet gaan.\nOuder maakt ons niet uit.\n \nna de lan selectie zouden we met max 5 personen kunnen lannen, en de gemiddelde leeftijd van de lanners is 26 jaar tot nu toe. We hebben er nu al 3 en zoeken er zeker nog 1. En de 5e is een optie om het zo maar te noemen.\n \nIk hoop zo een verduidelijking te hebben geschept.\n \nGroetjes \n \nAliberto
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...