Ga naar inhoud

Problemen om in Nero Vision 4 een DVD te branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Doelstelling: een in wm-recorder opgenomen file (formaat: wmv) op een dvd (single-layer) branden om in een stand-alone dvd-speler af te spelen. \r\n(op de DVD wordt dit dus een file(s) in het formaat: VOB omdat nero dit converteert) \r\n\r\nIk gebruik hiervoor: nero vision 4 (als onderdeel van Nero 7 Ultra edition). \r\n\r\nDe uitvoering in Nero Vision gaat zonder problemen. Echter als ik de DVD in een stand-alone DVD speler doe en afspeel gaat alles goed TOT AAN de 18e minuut. Dan gaat het beeld stilstaan en gaat het geluid alleen door of gaat het beeld verder maar zonder geluid. Ik heb me al het apelazer gezocht om een oplossing te vinden maar tevergeefs. \r\n\r\nMijn pc: PIII 2,6Mhz, 1024Mb intern Intel. DVDrecorder NEC. \r\nIk heb ook verschillende soorten DVD\'s gebruikt. \r\nIk heb de wmv-file ook al tot avi geconverteerd en dan door Nero laten branden maar dit leidt exact tot hetzelfde probleem. \r\n\r\nWie kan mij helpen???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...