Ga naar inhoud

"Transcoderen van video's mislukt" @ Nero


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nIk ben net nieuw hier , en ik heb al hele dag problemen met het branden van een .AVI bestand.\r\n\r\nGoed , waar zal ik beginnen. Ok , ik wou eerst rechtstreeks een .AVI bestand op DVD zetten. De nieuwste show van Theo Maassen , Tegen Beter Weten In. Maar dit gaat dit kennelijk niet. Na veel \' research \' te doen , kwam ik erachter dat ik hem moet converteren. Dit is me dus gelukt. Het resultaat is dat ik een map heb , met 2 andere mappen erin genaamd \' AUDIO_TS \' en \' VIDEO_TS \'. Dit is als het goed is goed.\r\n\r\nNu moet ik deze dus branden op een 4.7GB DVD-tje.\r\n\r\nHiervoor open ik dus Nero SmartStart , ik selekteer dan \' DVD \'. Klik op \' Foto en Video \' , dan ga ik naar \' Maak uw eigen DVD-video \'. Dan krijg ik een of ander tip , die klik ik weg. \' Video bestanden toevoeggen \' , dan selecteer ik dus die 2 bestandjes die in \' VIDEO_TS \' zitten. Die voeg ik samen. Dan hernoem ik dat bestandje naar \' Tegen Beter Weten In \' , want ik ben een perfectionist. :-P Volgende , weer tip , weer tip wegklikken , dan maak ik een mooi menutje , dan klik ik weer op volgende , weer tip , klik ik weer weg , klik weer op volgende , weer tip , weer tip wegklikken. Ok , nu begint het gedonder.\r\n\r\nIk klik dan op \' Volgende \' , dan LIJKT het alsof is gat branden , gaat 5 sec. goed , dan krijg ik dit te zien :\r\n\r\n[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/ScooterTuning/TMFOUT1.jpg[/IMG]\r\n\r\nHier baal ik dus stevig van. Ik heb het al 835,256 keer geprobeerd gewoon. Maar het leuke is , als ik de menu laat zoals die is ( die lelijke eiland en zo ) , dan brand ie wel gewoon. Dus ik denk dat Nero het menu gewoon niet brandt of zo. Of doe ik gewoon iets fout ? Ik heb trouwens ook een geluids effect in de achergrond menu gedaan.\r\n\r\nBedankt voor het lezen en de tijd ervoor nemen. :-)
Link naar reactie
Als ik het goed begrijp dan heb je al een dvd op je computer staan die hoeft dus niet meer gerenderd worden. Als je nu een niet via nero video express gaat branden maar via nero burning rom. Dan moet het volgens mijn beter gaan je probeert nu een dvd in een dvd om te zetten. Dus tot het selecteren van dvd gaat het goed en dan kies je voor dvd branden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...