Ga naar inhoud

Pinnacle 9.4 plus wil geen DVD uitrekenen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,\r\n\r\nIk heb voor mijn familie aangeboden hun 8-bandjes (dus geen digital of Hi-8 ) mbv Pinnacle tot een mooie DVD om te toveren. Ik heb nu 2 uur film gemaakt maar bij het uitrekenen loopt hij steeds vast. zowel op mijn desktop AMD 64 bit, 1 Gb intern, 2x 160 gb harde schijven , 256 MB video met Windows XP home en op mijn laptop HP 9085 \r\n2 duo core, 2 Gb intern, 2x 100 Gb schijven en 512 MB not shared video. Op beide systemen loopt hij op dezelfde plek vast. daarna compilatie in stukken gedeeld en nog lukt het niet. Altijd gewoon andere DVD\'s zelf gemaakt en alles deed het gewoon. \r\nIemand een idee ??? Heeeeeeeeeeeeeeeeelpppppppp, ben er al 4 weken mee bezig.\r\n\r\ngroet\r\nSars
Link naar reactie
Er zitten waarschijnlijk fouten in de film.\nMischien gebruik je menu\'s en als daar fouten inzitten wil pinnacle wel eens vast lopen.\nOok kan er in de hoogste kwaliteit maar 1 uur video op een dvd ,dus is het mischien verstandig om je film in twee delen te maken ,anders is er kans dat de kwaliteit straks wat tegen valt.
Link naar reactie
Hoi Animal,\r\n\r\ndank voor je antwoord. er zaten inderdaad fouten in het 8-bandje. Deze zijn er niet meer uit te krijgen en dus ook niet meer door pinnacle uit te rekenen. helaas. Ik heb hem nu via mijn laptop direct aangesloten op een Philips DVD-recorder en gebrand op DVD. Het is wat mindere kwaliteit maar het is nog altijd beter dan helemaal niets.\r\n\r\nJe kunt maximaal 180 minuten branden via pinnacle 9.4 plus op een DVD op 37% kwaliteit.\r\nIk doe meestal maximaal 141 minuten op 50% kwaliteit en heb heel mooi beeld.\r\n\r\nBedankt voor je snelle reactie !\r\n\r\ngroet\r\nSars
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...