Ga naar inhoud

Bup vob en ifo


Aanbevolen berichten

[QUOTE=Matthijs;284325]Bij Nero kan ik een video DVD maken maar de bestanden die ik hier moet invoeren is .bup .vob en .ifo. Weet iemand hoe ik (DivX nodig) .avi bestanden naar deze extensie kan maken. Heeft dit er eigenlijk wel mee te maken? Iemand die mij verder kan helpen?[/QUOTE]\r\n\r\nJe zegt het zelf al: Je wil een DVD branden maar je hebt een DIVX bestand (.avi).\r\nDat zijn 2 verschillende dingen. \r\n\r\nMisschien heb je [url=http://www.techzine.nl/tutorials/245/AVI-als-DVD-branden-(met-ondertiteling).html]HIER[/URL] wat aan (op HIER klikken).
Link naar reactie
Als je de vraag kunt lezen : hij heeft een divx (avi) bestand ,en hij wil een video DVD maken !!!!!!!!\nMet zijn versie van nero gaat dit niet ,want die vraagd om bub ,vob en ifo file\'s.\n \nAls je de juiste versie van Nero(vision expres) hebt gaat het omzetten en branden in een handeling. En kun je gewoon die divx (avi) file gebruiken.\nOok Roxio Easy cd-dvd Creator doet dit allemaal zelf in een keer.
Link naar reactie
Goed, ik heb 4 avi bestanden van alle 4 bijna 700 MB, ik wil ze ALLE 4 op EEN DVD branden, het zijn .AVI bestanden en ze hebben een DIVX codec nodig om af gespeelt te worden op de computer. Ik heb GEEN geld voor payware (WinAVI: \"Please pay for the registration\"), ik hoef geen trials of gigantische brandlimieten en ook GEEN reclame onder me films. ALS HET KAN mag er een menu staan waarbij ik uit een film bestand kan kiezen bijvoorbeeld \"Eigen Huis En Tuin 2005\" of \"Jan Jaap en de Jetto\'s\" of \"Jackass Spot 2\". Iemand suggesties? :p
Link naar reactie
Als ze alle vier op EEN dvd moeten ,dan zal ,als het al gaat ,de kwaliteit erg slecht worden .\nAls een gemiddelde avi wordt omgezet naar een video dvd ,dan neemt hij al snel bijna een hele dvd in beslag.\nLege dvd\'tjes kosten tegenwoordig bijna niks (100 voor 25 euro) dus je kunt veel beter een film per dvd doen ,en dan volgens de eerder genoede methode\'s.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...