Ga naar inhoud

Brandproblemen (uiteraard :( )


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedendag,\r\n\r\nik heb nu al ik weet niet hoe lang problemen met het branden van DVD\'s... maar wegens tijdgebrek heb ik nu pas tijd om er daadwerkelijk iets aan te doen (een poging in ieder geval). De afgelopen dagen van alles geprobeerd, alles zonder succes. Hier mijn probleem;\r\n\r\nTijdens het branden van een compilatie (zij het muziek of data, om het even) stopt m\'n brandprogramma op elk willekeurig moment, met de mededeling dat er een \"onbekende fout\" is gevonden. Bij gebruik van Sonic RecordNow! (standaard bijgeleverd met mijn PC) krijg ik de volgende foutmelding;\r\n\r\n[QUOTE]\"Sense: 03 ASC: 80 ASCQ: 04 (Command 2A)\r\n-------------------------------------------------------\r\nPx.dll: 3.2.40.500\r\npxafs.dll: 3.2.40.500\r\npxdrv.dll: 1.1.93.1\r\npxmas.dll: 3.2.40.500\r\npxsfs.dll: 3.2.40.500\r\nPxWave.dll: 3.2.40.500\r\nPXWMA.dll: 1.0.0.3\"[/QUOTE]\r\n\r\nNero 7.0.0.0 komt met dezelfde problemen, maar een andere foutmelding;\r\n[qoute]\"Er is een onbekende fout opgetreden.\"[/quote]\r\n\r\nHeerlijk behulpzaam. Na wat onderzoek kwam ik erachter dat winamp tegenwoordig ook met brandcapaciteiten komt, en daarmee bovenstaande DLL\'s overschrijft. Verwijdering van winamp en herinstallatie van recordNow had echter ook geen effect; ik heb handmatig de DLL\'s moeten verwijderen, omdat deze nog altijd de nieuwe \"winamp\" dll\'s waren, en niet de DLL\'s uit 2004 die bij m\'n programma kwamen. Maar zelfs DAN, na herinstallatie, en dus met de oude, voorheen werkzame DLL\'s, blijf ik dezelfde fouten krijgen.\r\n\r\nIk heb twee merken DVD\'s; Maxell DVD+R, en Platinum DVD+R. Beide komen uit een spindel. Met beide merken problemen, met beide DVD brandprogramma\'s. Ik heb na tien weggegooide DVD\'s driemaal een DVD RW gebruikt, welke het wel gewoon deed, en zojuist een CD+RW en een CD-R (Imation) gebruikt, en ook dit werkt gewoon (beide data-CD\'s). \r\n\r\nWaar ik niet bij kan is dat het brandproces ogenschijnlijk willekeurig stopt, zelfs met exact dezelfde compilatie; de ene keer gaat het na twee minuten fout, de andere keer na een kwartier, dan weer al ie bijna klaar is...\r\n\r\nZoals gezegd, voornamelijk omdat ik twee merken gebruik denk ik niet dat het aan de DVD\'s ligt, ook vanwege de grote hoeveelheid (5 van elk tijdens het testen, zelfs de fabrieksfout zou statistisch niet zo groot mogen zijn). De DVD brander is net een jaar oud; volgens apparaatbeheer is het een \"HL-DT-ST DVDRRW GWA-4164B\". Hij heeft het altijd gedaan, ik snap er niets van...\r\n\r\nHelp alstublieft; ik wil m\'n PC terugzetten naar de originele fabrieksinstellingen om van dit probleem af te zijn, maar heb teveel bestanden op m\'n PC staan die ik absoluut moet bewaren...\r\n\r\nMvg,\r\nAnthony
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...