Ga naar inhoud

Muisaanwijzer weg


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb voor anti-virus, firewall en antispam e.d. McAfee internet security, en als anti-spyware Windows Defender. Maar ik dacht daar eerst ook aan, en ik heb toen mijn pc laten controleren door de anti-virus, defender, en ik heb ook met hitman pro gescant. Er werd niets gevonden.\r\nIk speel die spellen inderdaad online, en die dosvensters zijn van een serverprogramma en een phpscript.\r\nDe stuurprogramma\'s van de muis en toetsenbord (allebei Logitech) zijn up-to-date, ik heb ze ook nog eens opnieuw geïnstalleerd.\r\nMaar nog steeds niets werkt :(
Link naar reactie
Wat voor een muis heb je? Ik heb dingen van deze orde alleen nog maar zien gebeuren met een draadloos-muis en met een USB-muis, die ik nooit meer wil.\r\n\r\nVoor mij alleen nog ouderwetse PS2-muis-met-staart.\r\n\r\nWel goed: een PS2-muis zonder rubberkogel, met rood licht onderin, op hard glad tafeloppervlak. Zo-een kocht ik voor ongeveer 10 euri, SWEEX made-in-China model DA100090 die een kloon lijkt van een Logitech model (wordt \"omgedoopt\" als je toevallig Logitech-drivers installeert).\r\nStevig en grappig ding, met blauw neon-achtig licht bovenin.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...