Ga naar inhoud

kan iemand eens goed uitleggen over Pinnacle 9


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand goed verstand van Pinnacle studio 9 om probleem verholpen..\r\nwat ik dit probeer goed te beschrijven wat het precies probleem is.\r\nik heb perfekt geinstalleerd alles erop en aan, en mn camcorder JVC Everico (merk).\r\nen film goed op schijf gezet bij Pinnacle gezet, en ik wou film openen, dan krijg ik elk keer een bericht.. \r\n\r\n\"Initialisatiefout opnameapparaat\"\r\nPinnacle Plus probeert een DV- of digital 8-camcorder via een 1394-poort te initialiseren.\r\nProbeert u analoge video op te nemen:\r\n1.Klik op setup- opnamebron en selecteer het juiste opname app. voor video.\r\n2.open het linkerpaneel op de voortgangsmeter en stel de juiste analoge ingangspoort voor video in.\r\n\r\nDie heb ik overal goed gezocht maar het blijft die bericht terugkomen..\r\nmn camcorder is goed maar pinnacle is het probleem?!?!\r\ndus kan iemand mij eens goed uitleggen en hoe het werkt .....\r\n\r\nik had ook op dvd gezet, maar helpt blijbaar niet, dus hetzelfde bericht.....\r\n\r\nbij fotobewerking is goed perfect en probleemloos verlopen.
Link naar reactie
]Heeft er iemand goed verstand van Pinnacle studio 9 om probleem verholpen..\r\nwat ik dit probeer goed te beschrijven wat het precies probleem is.\r\nik heb perfekt geinstalleerd alles erop en aan, en mn camcorder JVC Everico (merk).\r\nen film goed op schijf gezet bij Pinnacle gezet, en ik wou film openen, dan krijg ik elk keer een bericht.. dus bewerken, andere ook, kan ik niet openen..\r\n\r\n\"Initialisatiefout opnameapparaat\"\r\nPinnacle Plus probeert een DV- of digital 8-camcorder via een 1394-poort te initialiseren.\r\nProbeert u analoge video op te nemen:\r\n1.Klik op setup- opnamebron en selecteer het juiste opname app. voor video.\r\n2.open het linkerpaneel op de voortgangsmeter en stel de juiste analoge ingangspoort voor video in.\r\n\r\nDie heb ik overal goed gezocht maar het blijft die bericht terugkomen..\r\nmn camcorder is goed maar pinnacle is het probleem?!?!\r\ndus kan iemand mij eens goed uitleggen en hoe het werkt .....\r\n\r\nik had ook op dvd via camcorder gezet, en wilde naar pinnacle bewerken maar het helpt niet, krijg elk keer het zelfde bericht als bovenaan.\r\n\r\nbij fotobewerking is goed perfect en probleemloos verlopen.[/QUOTE]
Link naar reactie
Je hebt een hd video camera en bij de meeste programma`s heb je een firewire aan sluiting op de camera nodig om de film in het zelfde programma te bewerken .Maar er is een om weg om het toch voor elkaar te krijgen . Ik neem aan dat je een bewerkings programma bij de camera hebt gekregenzo niet movie maker,zet het via dat programma op de hd van de pc.Nu open je het programma pinnacle 9 importeer de film en bewerk hem tot hij vertoonbaar is .En brand hem op een DVD.\r\nSucces
Link naar reactie
[QUOTE=tt.over;282723]Je hebt een hd video camera en bij de meeste programma`s heb je een firewire aan sluiting op de camera nodig om de film in het zelfde programma te bewerken .Maar er is een om weg om het toch voor elkaar te krijgen . Ik neem aan dat je een bewerkings programma bij de camera hebt gekregenzo niet movie maker,zet het via dat programma op de hd van de pc.Nu open je het programma pinnacle 9 importeer de film en bewerk hem tot hij vertoonbaar is .En brand hem op een DVD.\r\nSucces[/QUOTE]\r\n\r\nIk begrijp het volkomen, maar wat is firewire en hd? sorry dat ik naar vraagt.\r\nIk heb alleen usb poort..
Link naar reactie
HD is je harde schijf er zit er een in de pc en een in de videocamera .Daar dat de camera opneemt in Mpeg is het moeilijker om een goed bewerkings programma te vinden vandaar het importeren .Als je de film niet wilt bewerken kan je hem omzetten in nero recode se en branden op een dvd die je op een stand allone dvd speler op de tv kan afspelen.\r\nSucces
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...