Ga naar inhoud

NERO mp3 of audio CD branden, no way !!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nsinds kort lukt het ons niet meer om mp3 CDs of audio CD´s te branden m.b.v. NERO 6.\r\nVoorheen was dit geen probleem, echter nu lukt het niet opeens niet meer.\r\nDe files die we willen branden, \"voegen\" we toe via Nero naar de te branden CD.\r\nNero begint vervolgens zijn programma maar houdt er na verloop van tijd mee op, met de kreet \" burn process failed\".\r\nHeb het ook geprobeerd met files die we voorheen wel konden branden. Ook dit lukte nu ook niet.\r\nBranden met Alcohol en DVD Shrink lukt wel voor DVDs. De Sony brander funktioneert wel.\r\nOok Nero verwijderd, opnieuw geinstalleerd, echter geen resultaat.\r\nHeb onlangs een externe HD geinstalleerd en daarop de te branden mp3 en wave bestanden naar toe gesluisd, kan het daarmee wat te maken hebben.\r\n\r\nElke hulp is welkom, thx
Link naar reactie
[QUOTE=heipaaltje;283754]die melding heb ik bij nero ook wel eens, maar bij controle blijkt er niks mis met de opname te zijn.\r\ncontroleer je ze wel of gebruik je ze gelijk als onderzetter?[/QUOTE]\nControle van de schijven achteraf geeft dat er geen bestanden zijn gebrand, dus controle achteraf levert ook niks op, bedankt voor de tip, maar helaas.....
Link naar reactie
Er staat wel wat op, echter dat zijn bestanden van 1Kb, als je die afspeelt hoor je niks.\r\nHet rare is dat als ik een enkele MP3 brandt, de gegevens wel goed gebrand worden. Als ik de complete MP3 files wil branden, houdt Nero ermee op....\r\nWe kunnen wel een andere DVD rewriter aanschaffen, maar wie garandeert dat de huidige kapot is.
Link naar reactie
Ik heb dit probleem ook gehad met het branden van dvd\'s en complete cd\'s.\r\nBij mij bleek het te liggen aan het merk cd\'s en dvd\'s, ik was toen overgestapt op philips schijfjes, niets kwaads over dit merk hoor, maar ik heb de papieren van de brander toen nagelezen en deze stonden niet bij de aangeraden merken. Ik gebruik nu TDK en nooit geen probleem meer gehad.\r\n\r\nDit hoeft natuurlijk bij jou niet zo te zijn maar misschien iets om over na te denken of je ook een ander merk schijfjes bent gaan gebruiken.\r\n\r\nIn ieder geval succes. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...