Ga naar inhoud

Image ja/nee?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn excuses als mijn post in strijd is met de huisregels, voor zover ik kan interpreteren is dat echter niet het geval.\n\nIk heb pas een pc-spel gedownload (Warhammer - Mark of Chaos). Ik heb nu een map met daarin 6 submappen (CD1 t/m CD6), met daarin iedere keer een aantal files van ongeveer 15 mb, en een enkel .sfv bestandje. De bestanden van 15 mb hebben allemaal extensie .001, .002, .003 enz. Ik heb geprobeerd dit in Deamon te laden, zowel bij de .sfv als .001 bestanden krijg ik een foutmelding. Ook CD-branden (image branden) werkt niet. \n\nKan iemand mij vertellen hoe ik deze \"cd\'s\" moet openen, het liefst in Deamon maar eventueel branden?\n\nBij voorbaat dank,\nTobias Tames\n\nedit: de .nfo waarvan ik dacht dat ie niet te openen was geeft de volgende melding: \n[quote]1. Extract RARs, burn/mount the image[/quote]\nIk heb echter geen .rar files in de map zitten. Betekent dit dat ik alle 300 bestandjes een .rar extensie moet gaan geven?
Link naar reactie
het betekend wel dat je winrar op je pc moet geinstalleerd hebben, [URL]http://www.rarlabs.com/download.htm[/URL]\n \n verder ga je bij cd 1 naar nummer 1 of als het begint met 0 dan naar nul. rechtermuisknop uitpakken in map of hier uitpakken. in engels is het: extraxt to of extract here. Als het goed is dan worden ze uitgepakt en als 1 geheel qua image weergegeven. Dit doe je dan ook met de rest van de cd\'s op deze manier.\n \nHoe daemon tools werkt:\n[URL]http://www.mybinaries.nl/tutorial.php?id=22[/URL]\n \nDe rest zul je op eigen kracht moeten doen\n \n1 advies om problemen te voorkomen gebruik versie 3.47 van daemon tools, andere versies hebben een stpd layer (of zoiets) en brengen je computer in de problemen
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;281014]Warhammer is toch een spel dat je eigenlijk hoort te kopen? In dat geval is deze post wél in strijd met de huisregels....\r\n\r\n[/QUOTE]\r\nIk heb de huisregels er nog eens op nagelezen, en volgens mij doe ik niks in strijd met die huisregels. Volgens de wet mag ik wel downloaden, maar niet uploaden, en volgens de huisregels mag ik dan ook niets aanbieden hier op het forum, maar er wel naar vragen. \r\n\r\nBeiden bedankt voor de reaktie, ik ga nog wel even kijken of ik het aan de praat krijg. Toen ik in eerste instantie de .001 (de eerste) probeerde uit te pakken kreeg ik een foutmelding, en ik heb de laatste versie van Deamon tools. Ik ga nog wel even wat klooien, ik laat het hier wel weten :P
Link naar reactie
Uit de huisregels:\n[quote]We zijn strenger dan de wet! Niet alleen als iets juridisch illegaal is, maar ook als wij vinden dat het te dichtbij de illegaliteit zit kunnen wij besluiten een post te verwijderen. Films downloaden bijvoorbeeld, is officieel legaal maar het is niet de bedoeling dat dit forum een uitwisselplaats wordt voor films, MP3’s, Warez en dergelijke. Deze dingen worden wél illegaal aangeboden al zijn ze legaal te downloaden.[/quote]En echt waar.... downloaden van games is zelfs illegaal.\n\nen echt waar.... we zijn de beroersten niet... maar hier op het forum mag het gewoon niet.
Link naar reactie
Het is ondertussen gelukt, bedankt voor de hulp.\n\nVoor zover ik kan opmaken uit de huisregels mag het forum geen uitwisselplaats worden voor warez. Ik bied niks aan, maar stel er alleen een vraag over, en doe dus niks om te bevorderen dat dit een \"uitwisselplaats\" wordt, dus ik doe niks tegen de huisregels.\n\nOok heb ik het nog even nagezocht, in Nederland is het downloaden altijd legaal, alleen het aanbieden/uploaden niet.
Link naar reactie
Mikau, ik weet niet waar je het hebt gedownload maar mocht het uit een nieuwsgroep zijn, gebruik dan eens FTD.\n \nErg handig programma waarin ook reacties van anderen te vinden zijn, dus ook vragen als: \"Ik heb \'t gedownload, wat nu?\"\n \n[URL=\"http://www.binaries4all.nl/ftd/\"]Meer info...[/URL]\n \nNatuurlijk heb ik dat programma zelf nog nooit gebruikt... (liar) ik hoor zulke dingen van een vriend van de zus van mijn buurman....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...