Ga naar inhoud

foto's/filmpjes op cd/dvd branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een redelijk aantal foto\'s (en ook een paar filpmjes die ik met mijn fototoestel heb gemaakt) in mappen op mijn pc staan en wil die nu branden om via de dvdspeler en tv te kunnen bekijken. \r\nIk heb het via het met de pc meegeleverde programma Nero vandaag via \"data\"op een dvd gebrand maar de dvd werkt niet in de dvdspeler. Ik heb dus iets fout gedaan, maar ik ben een leek op dit gebied.\r\n\r\n-Kan ik de foto\'s en filpjes het beste op een Cd of DVD branden.\r\n-Wat is een heel eenvoudig brandprogramma.\r\n-Is er ergens een handleiding te vinden?\r\n\r\nAlvast heel hartelijk dank voor de hulp
Link naar reactie
Je moet in nero vision expres een dia voorstelling maken en tijdelijk in een map zetten.Daar na moet je de film die je gemaakt hebt hercoderen en ook in een map plaatsen.Dat in een map zetten hoeft normaal niet maar omdat je alles op één dvd wilt zetten moet het nu zo .En nu kan je er een dvd van maken, in het coderen van de foto `s en film gaat aardig wat tijd zitten.Ik doe er een foto bij dan weet je wwaar je moet wezen.\r\nSucces
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...