Ga naar inhoud

Video bestanden kunnen niet gekopieërd worden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb net een digitale videocamera. Ik probeer nu de videobestanden op de computer te zetten om ze te bewerken met Window Movie Maker.\r\nMijn computer kan de bestanden vanaf de mini-dvd wel openen met Window Media Player.\r\nMaar ik kan de bestanden niet op de computer zetten omdat deze ze niet herkend.\r\n\r\nWelk programma moet ik hiervoor op mijn computer zetten? Is dat programma gratis? \r\nOf doe ik gewoon iets verkeerd?\r\n\r\nHelp!!!:confused:
Link naar reactie
Ik denk niet dat er bij zo\'n kamera software wordt meegeleverd .,bij die van mij (een Cannon) in iedergeval niet.\r\nJe koopt zo\'n kamera niet om te gaan videobewerken ,maar om kantenklare dvd\'tjes te maken.\r\nDe bestanden naar de hd kopieren ,zonder ze af te spelen moet gewoon kunnen ,of anders dvd shrink gebruiken ,daar kan het in iedergeval wel mee.\r\nOok moet de dvd in de kamera afgesloten worden ,anders is hij ook nergens te lezen.
Link naar reactie
[QUOTE=marrich77;280504]even voor de goede orde.\r\nheb je de software die bij de camera zat op de pc gezet. of in elk geval de driver voor de camera.\r\nvaak lukt het niet zonder driver.[/QUOTE]\r\n\r\nNee er zit geen software bij deze camere, Sony DCR-DVD105E, wel een cd-rom met Nero6 maar daar heb ik al de nieuwere versie van op de computer staan.
Link naar reactie
[QUOTE=\r\nDe bestanden naar de hd kopieren ,zonder ze af te spelen moet gewoon kunnen ,of anders dvd shrink gebruiken ,daar kan het in iedergeval wel mee.\r\nOok moet de dvd in de kamera afgesloten worden ,anders is hij ook nergens te lezen.[/QUOTE]\r\n\r\nWaar dowload ik dvd-shrink? Het afspelen lukt inderdaad zonder problemen en de dvd is precies volgens de gebruiksaanwijzing afgeloten.\r\n\r\nMet genoeg tips kom ik er vast wel uit:D
Link naar reactie
Heb dezelfde cam.\r\nGewoon je dvd schijf in je camcorder laten en finaliseren (staat ook in de gebr.aanw.) Je kan voor dit finaliseren verschillende menu\'s kiezen.\r\n\r\nWat dan gebeurd is het volgende:\r\nJe camcorder maakt al een dvd van de film inclusief menu.\r\n\r\nJe kan na het finaliseren je schijf alleen niet meer verder vullen, tenzij het een dvd-rw is dan moet je hem weer de-finaliseren.\r\n\r\nSuc6
Link naar reactie
[QUOTE=Grover;280973]Heb dezelfde cam.\r\nGewoon je dvd schijf in je camcorder laten en finaliseren (staat ook in de gebr.aanw.) Je kan voor dit finaliseren verschillende menu\'s kiezen.\r\n\r\nWat dan gebeurd is het volgende:\r\nJe camcorder maakt al een dvd van de film inclusief menu.\r\n\r\nJe kan na het finaliseren je schijf alleen niet meer verder vullen, tenzij het een dvd-rw is dan moet je hem weer de-finaliseren.\r\n\r\nSuc6[/QUOTE]\r\n\r\nDat heb ik ook gedaan, maar ik wil de film zelf kunnen bewerken (knippen, plakken, overgangen, tekste en titels invoegen) En niet simpel opnemen en afspelen.:(
Link naar reactie
Zoals Animal zegt een goed bewerkingsprogramma aanschaffen maar helaas is dat niet gratis.\r\nIk zelf heb Pinnacle en kan kiezen voor DVD-IMPORTEREN en kan dan net zo veel knippen en toevoegen van overgangen en audio als ik wil, maar ook Magix en andere programma\'s schijnen wel goed te zijn.\r\nAls het nou eenmalig was wordt het een dure investering,maar als je zelf een camera hebt neem ik aan dat je vaker filmpjes wil bewerken en kun je van zo\'n programma veel plezier hebben.\r\n\r\nEmiel
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;282150]DVD kamera\'s werken alleen maar met -r of -rw[/QUOTE]\r\n\r\nDat wil ik dus even tegen spreken, Sony DCR-DVD105E , werkt met DVD+RW/-RW/-R [URL=\"http://www.sony.nl/view/ShowProduct.action?product=DCR-DVD105E&site=odw_nl_NL&pageType=Overview&category=SDH+DVD+Handycam\"]http://www.sony.nl/view/ShowProduct.action?product=DCR-DVD105E&site=odw_nl_NL&pageType=Overview&category=SDH+DVD+Handycam[/URL]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...