Ga naar inhoud

geheugenstick


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nEen Kingston geheugenstick met U3 erop, en deze zorgt er vanaf het begin afaan voor dat mijn zandlopertje naast de muis gaat knipperen zodra de stick in USB wordt gestoken, stick er weer uit, alles weer normaal.\r\nIk kan verder alles normaal doen op de computer, het gaat op het laatst wel irriteren.\r\nMisschien heeft het volgende er wel mee te maken: op de één of andere manier kan ik de stick niet \"veilig\" verwijderen, niet via de opdracht in het systeemvak , en niet via de opdracht in het menu van U3 op de stick zelf.\r\nBij beleidsinstellingen staat optimaliseren voor snelle verwijdering ingeschakeld.\r\nWie weet raad?\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nTon.
Link naar reactie
Ja, dat kun je ook uitschakelen, geen verschil.\r\nHij zegt ook steeds dat hij niet veilig kan verwijderen, dat er nog een programma actief is maar ik zou niet weten wat.\r\nZoveel staat er niet op, een paar programma´s speciaal voor sticks met U3, die stonden een week of wat geleden in het blad.\r\nIk had dit ook aan FAQman voorgelegd, afwachten.\r\nIk zag ook ergens een vraag in ComputerIdee of er een keer wat dieper op die stickjes met U3 erop kan worden ingegaan.\r\nIk ben er nog niet uit en wacht af.\r\nZover bedankt,\r\n\r\nTon.
Link naar reactie
[I]zegt ook steeds dat hij niet veilig kan verwijderen, dat er nog een programma actief is maar ik zou niet weten wat[/I]...okay, Ton.\r\nDaar kun je wel achter komen door Ctr+Alt+Delete in te drukken en dan krijg je een schermpje, waarop de actieve programma\'s staan. Even uitschakelen die programma\'s en kijken of dit helpt.\r\n\r\ngroet..franslj
Link naar reactie
Als ik ctrl+alt+del doe krijg ik een schermpje te zien van windows beveiliging op het buroblad zonder de normaliter daarop staande pictogrammen.\r\nOp dat schermpje is te lezen dat eventuele openstaande programma´s via taakbeheer af te sluiten zijn, maar daar zijn dan alleen de via de C schijf geopende programma´s te zien.\r\nAls ik dat schermpje van windows beveiliging annuleer dan heb ik mijn normale buroblad weer met de bijbehorende pictogrammen en jawel een knipperend zandlopertje,\r\nWie het weet mag het zeggen.\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nTon.
Link naar reactie
het is juist in \"Taakbeheer\" waar je actieve programma\'s/processen kunt stoppen, beëindigen, Ton. \r\n\r\n[B]schermpje te zien van windows beveiliging [/B]....is dat een origineel van Windows?\r\nHet kan ook een nepwindows schermpje zijn en dan hebben we het over Spyware. Als je adaware van Lavasoft in je pc hebt zitten, kun je de Ad-Watch controle activeren en die onderschept je Spyware vervolgens.\r\n\r\nsucces...groet...franslj
Link naar reactie
Hallo Franslj,\r\n\r\nAlles is nu gescaned, niets gevonden, ook heb ik alles wat met die stick te maken heeft gedeinstalleerd, de computer opnieuw opgestart, gecontroleerd of alles er echt af was, stick opnieuw in USB gestoken en jawel weer een knipperend zandlopertje!\r\nOp de laptop van mijn dochter waarvan ik zeg wat een zooitje heb jij erop staan werkt de stick voorbeeldig.\r\nIk weet het niet meer, de tijd zal het leren hoop ik.\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nTon Visser.
Link naar reactie
Frans,\r\n\r\nDat is denk ik je voornaam, ik denk (hoop) dat ik er uit ben: ik had al eerder gezien dat die stick bij de installatie een virtuele harde schijf had aan gemaakt.\r\nNu bleek dat die virtuele harde schijf zich als een cd-rom/dvd speler gedraagt, daar ben ik iets mee gaan doen, puur als probeersel.\r\nIk heb hem in systeem uitgeschakeld, de computer opnieuw opgestart en wat denk je jawel hoor weer een knipperend zandlopertje!\r\nDus denk ik dan kan ik die wijziging wel weer ongedaan maken en inderdaad ,daarna geen knipperend zandlopertje meer!\r\nJe moet niet alles willen begrijpen.............................\r\nGroeten,\r\n\r\nTon Visser,
Link naar reactie
Ik denk dat ik nu de definitieve oplossing heb gevonden:\r\nNa het vorige verhaal van die CD/DVD spelers leek het even opgelost maar al snel werd het veel erger, bij het insteken van de stick zat de computer helemaal vast, zelfs ctrl.alt.del. hielp niet meer!\r\nStick eruit, computer opstarten en op [url]www.U3.com[/url] zoeken maar nu op computer vast en jawel het probleem zit toch op een bepaalde manier bij de CD/DVD spelers maar dat deel dat wordt aangestuurd door InCD van NERO.\r\nDaar een reparatie tooltje gedownload en het probleem is nu definitief opgelost, ik krijg nu ook geen foutmeldingen meer bij het verwijderen van de stick.\r\nGroeten,\r\n\r\nTon.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...