Ga naar inhoud

Adobe Premiere Pro 1.5 / JVC Everio GZ-MG505


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik mijn bestanden overneem van de videocamera en probeer in Adobe Premiere Pro 1.5 binnen te halen dan kent hij deze bestanden niet. Ze hebben een extensie \".Mod\" en dat kan ik wel veranderen in .mpeg maar dan ben ik m\'n geluid kwijt. Heeft iemand dit zelfde probleem? En zo ja, hoe heb jij dat dan opgelost ..... ?\r\n\r\nMusicMonkey
Link naar reactie
Een te proffesioneel montage prg en een te simpele video camera.\r\n\r\nKamera via firewire op de pc aansluiten en zo de beelden in je montage prg capturen(opnemen ) Het is dan gewoon dv-avi . Daar werkt ieder videomontage prg mee.\r\n\r\nMod file\'s kun je mischien met TempEnc omzetten naar iets anders ,maar de montage prg\'s werken het best met dv-avi.
Link naar reactie
Adobe premiere ondersteunt geen USB,als er een firewire of I Link aansluiting op je camera zit moet moet je hem daar mee binnen halen.Het is een DVDcamera probeer de opnamen met kopieeren en plakken op de harde schijf te zetten ,om hem daar na via importeren in adobe pemiere te bewerken.Let op het geluid moet je waarschijnlijk apart oo impoteren.\r\nSucces Tim
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...